Синът на Мадона и Гай Ричи привлече интереса на водеща световна марка, която продължи тенденцията в последно време, а именно – известни модни компании да си сътрудничат с децата на звездни родители.

И така Лили Роуз Деп стана новата муза на Карл Лагерфелд, а дъщерята на Джуд Лоу снима рекламна кампания на Burberry. Роко пък стана рекламно лице на Adidas.

На първия фотос Роко позира в зелена блуза с бели маншети и яка на фона на множество кутии за обувки.

Втората фотография е в не по-малко бунтарски дух. Роко стои на улицата на фона на кулички с кутии, а в ръце държи куп чанти.

„Тези снимки за него бяха веселие и своеобразен начин да успокои мама и татко, след като сам не определи плановете си за своето бъдеще“, разказва източник пред OK Magazine.