С модно шоу на покрива на актуалния токийски мол – Ginza Six, Christian Dior откри новия си магазин в Япония.

Творческият директор на марката, Мария Грация Кюри, създаде уникално шоу, вдъхновена от японската сакура – японските вишни, които цъфтят именно в този момент от годината.

Dior винаги са твърдели, че Япония е важен пазар на модната марка, затова и именно черешовите цветчета и емблематичната рокля на Dior от 1953 година, „Японски градини“, са вдъхновили екипа на модната къща за ревюто.

По време на откриването, полято с много шампанско, гостите се насладиха на новите 8 вдъхновени от Япония модела, създадени от Мария Грация Кюри, както и мъжката есенно-зимна колекция на модната марка.

Новият бутик на Dior е разположен на пет етажа в луксозния Ginza Six, най-големият търговски център в популярния търговски район на Токио.

Заедно с новия магазин на Dior, в мола са разположени още 241 магазина, половината от които са на водещи модни марки като Celine, Yves Saint Lourent и Valentino.

Външният вид на Ginza Six е вдъхновен от традиционната японска култура, а интериорът предлага богато културно преживяване с японско съвременно изкуство и природни пейзажи.

Покривът на търговския център предлага панорамна гледка и градини.

Именно там от Christian Dior избират да представят новата си колекция и да организират откриването на магазина си.

Ако искате да се разходите в най-луксозния японски търговски център можете да го направите тук:

Автор на статията: Мария Секулова