В новата рекламна кампания на Calvin Klein за последните предложения при бельото, режисьорката София Копола събира в една лента жени от няколко поколения.

Редом до 18-годишни модели се нарежда и 73-годишната Лорън Хътън. В персоналната селекция на Копола попадат още Рашида Джоунс, Мая Хоук, Лора Блатар и Кирстен Дънст.

Самата режисьорка, на въпрос от журналисти защо е приела подобен ангажимент, заяви: „Обожавам цялата американска идея на Calvin Klein за жените и за мъжете.“

„Старите реклами на Аведън (Ричард) с Анди Макдауъл, снимките от 90-те с Кейт Мос... имам чувството, че тези кадри имаха голямо влияние върху мен през ранните ми години.“, разказа Копола.

Ето затова реших да покажа истинските тела в рекламата за бельо – умни жени с истински тела, достъпни хора, без значение от тяхната възраст.

Искахме да покажем красотата в женските тела без значение от тяхната възраст и произход. Изображенията са в черно и бяло и имат за цел отново да провокират.

Във видеото, част от кампанията, 73-годишната Лорън Хътън разказва своята лична история от миналото.

Всички кадри от рекламната кампания можете да разгледате в нашата галерия.

Автор на статията: Мария Секулова