Легендарната Наоми Кембъл е в основата на специална колаборация с марката Diesel.

Проектът е посветен на децата изгонени от своята родина заради войни. Модната икона от 90-те години редовно участва в различни благотворителни прояви след I’amFAR Gala, а през 2005 г. създава и асоциацията Fashion For Relief (Мода За Облекчение) и се изявява и на филантропската сцена.

Именно с емблематичната чернокожа и своенравна манекенка ще бъде новата колаборация на Diesel в сферата на модата.

Капсулната колекция ще се състои от тениски и блузи, като средствата от продажбите им ще се разпределят за деца бежанци.

Символите на колекцията Child At Heart са детски – детски отпечатъци, взети от реални детски рисунки. Те изобразяват сърца и калинки и са по детски чисти и наивни.

Моделите са представени от самата Наоми Кембъл, но и от млади моделки от различни раси и националности.

Наскоро Diesel обявиха и старта на тяхната кампания Make Love Not Walls (правете любов, а не стени), докато моделката за последните няколко години успя да събере около 4,5 милиона паунда за различни хуманитарни каузи чрез своята асоциация Fashion For Relief.

Ето защо за света на модата това обединение между Diesel и Наоми Кембъл е очаквано и още веднъж показва как може да се реализират ефективни проекти за добри каузи.

Можете да разгледате всички кадри от рекламната кампания в нашата галерия.

Автор на статията: Мария Секулова