Педро Алмодовар, известният кинематограф, излиза от сянката на камерата, за да позира пред нея за първи път... в името на Prada, разбира се.

Италианската модна къща избра испанския филмов директор да застане като лице на новата рекламна кампания за сезон есен-зима 2017.

Зад обектива застава легендарният фотограф и дългогодишен партньор на Раф Симънс – Уили Вандерпер.

Алмодовар позира със своята хумористична искреност, носейки асиметрични модели, а проектът е заснет в емблематичното за Prada архитектурно студио OMA.

Преминавайки от режисьор към главен герой, Алмодовар участва и в специален 30-секунден клип, наречен Auteur, в който виждаме филмовия директор да играе себе си, черпейки вдъхновение от миналото си.

Разбира се, облечен с последните предложения на модната къща. Всеки широкоекранен кадър, част от кампанията, носи със себе си различен разказ.

В един от тях виждаме Педро Алмодовар, като че хванат неподготвен, а в друг – позиращ. Кампанията е част от новите серии на Prada, чиято концепция се характеризира с представянето на истинските герои на киното – актьорите и режисьорите.

Емблематичният почерк на италианската модна къща се имплементира върху света, създаден от режисьора, за да почетат заедно и в симбиоза художествения и артистичен подход на двете индустрии.

Вижте Педро Алмодовар в галерията ни.