За какво можем да използваме плодовете, освен за хапване? За артистични проекти, разбира се. Именно на тази интерпретация залагат от Loewe с новата серия рекламни кадри за пролет-лято 2018.

Портретите са с участието на италианския модел Витория Черети, която в близък план позира с различни плодове в устата си. Модерната интерпретация дава нов поглед над концепцията за преплитане на действителни предмети и превръщането им в изкуство.

Нито буквални, нито символични, кадрите представят разнообразие от плодове като манго, пъпеш, нар и други.

Кадрите са дело на легендарния фотограф Стивън Майзел.

Гримът, тематично, е съобразен с цветовете на плодовете и създава истински синхрон и сливане между красивите визии и модата.

Всички кадри с плодовата кампания можете да разгледате в нашата галерия.