От поемането на Balenciaga, Демна Гвасалия меко казано разби всички с изделията в репертоара си.

Защо?

Умението на дизайнера да създава от най-обикновения и ежедневен продукт истинско изделия на майсторската висша мода е меко казано завидно.

В тази линия се създадоха и чантите, превърнали се в истински фурор, защото бяха вдъхновени от торбите за багаж на Ikea.

Специалистите на Balenciaga ѝ вдъхнаха съвсем нов и неочакван дух в бяла кожа и класическо брандиране с логото на марката.

За следващия сезон дизайнерът отново не изневерява на себе си и представя последното си изделие, което отново е вдъхновено от голяма верига, но този път супермаркети в Германия.

Дизайнерът използва за прототип найлоновите торбички достъпни за по-малко от едно евро и ги превръща в чанта от агнешка кожа с надпис „The Power of Dreams” - фраза, която се превърна и в лайтмотив за цялата колекция.

Верен единствено на самия себе си, Демна Гвасалия вдъхна живот на чантата, дарявайки я с целия привкус, който носи колекцията за пролет-лято 2018.

Дали тези изделия са материализирана концепция на днешното време, в което властват консуматорските общества, не знаем, но сме сигурни, че цялостната концепция за „бърза мода“ определено не е приключила.