Има модни колаборации, за които наистина се вълнуваме много.
Обикновено това е когато два от най-големите и успешни бранда обединят усилия, за да създадат нещо ново, модерно и уникално.
Този сезон това определено е работата на Alain Mikli и Alexandre Vauthier, които създадоха колекция слънчеви очила, обрисуващи тенденциите и какво ще носим цяло лято, а и не само.
Лице на кампанията е супермоделът Кейт Мос, която отново впечатлява със своите перфектни скули и дух на 80-те години.
Кадрите са дело на фотографското дуо Мерт и Маркус, а професионалните им обективи улавят разнообразие от големи овални форми до модели с блестящи инкрустации от камъни.
Всички кадри и тенденции при слънчевите очила с Кейт Мос можете да видите в нашата галерия.















Стачката на такситата в Гърция: "Погребвате професията ни"
Деньо Денев отново бе предложен за шеф на ДАНС
Централна прогноза
Паркирането в София: Плащаш 600 евро годишно, ако караш електромобил (ВИДЕО)
В САЩ откриха, че човешкото сърце е способно на самовъзстановяване
Най-голямата паяжина в света е открита в пещера между Албания и Гърция
James Webb открива следи от първите гигантски звезди
Американски физик за възможността 3I/ATLAS да има извънземен произход
Роби Кийн за кризата в Лудогорец: Тази ситуация може да бъде опасна за Ференцварош
Обявиха защо Реал Мадрид падна на "Анфийлд"
Ас на Байерн със странна реакция след голям гаф
Капитанът на Астън Вила преподписа с бирмингамци
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
5 кристала, които ще повишат вибрацията в дома ви
2 зодии с голям напредък до края на 2025
Милена Аврамова за филма „Рожден ден“: Вселената започва да работи, когато правиш нещо хубаво
Какво прави музиката с нашето тяло?
Използвате ли изкуствен интелект? А знаете ли как се отразява на мисленето?
Гъбична инфекция на половия член – какво представлява и защо се появява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Остави коментар
....
( преди 7 години )