От няколко сезона наблюдаваме навлизането на една специфична мания – тази по емблемите.
Масово модните къщи избират да брандират своите изделия с емблематичните си имена или лога, а водещите лица, налагащи новите тенденции, са изписани от глава до пети.
Манията за брандиране обзе и луксозния магазин Le Bon Marche, който вече предлага изискана селекция от изделия, които са меко казано нестандартни.
Всички продукти са част от изложбата „Let's go Logo!“ и включват гъба за чинии на Isabel Marant, селекция мед на Guerlain, скейтборд на Evian и други.
Всички изделия от изложбата можете да разгледате в нашата галерия.














Китай отложи завръщането на „Шънчжоу-20“ след сблъсък
Китай стартира първия в света ториев реактор
Обсерваторията „Вера Рубин“ откри огромен звезден поток
Шоу: Левски - ЦСКА и Лудогорец - ЦСКА 1948 за Купата?
В Лудогорец два пъти направиха големи грешки
Левски не го продаде за 3 млн. евро, а сега той иска бой по ЦСКА
Илиан Илиев пред историческо постижение за ЦСКА
5 ферментирали храни за супер имунитет през цялата година
Протеинов тост с авокадо и бурата
Таро карта за 5 ноември, сряда
Дневен хороскоп за 5 ноември, сряда
Риновируси и напреднала възраст – защо обикновената настинка не е безобидна след 65 години?
Какви методи за лечение на рака на стомаха предлага съвременната медицина?
Нов нехормонален медикамент при менопауза одобри FDA
Памуклийка – древна билка от помощ при съвременни заболявания
Остави коментар
....
( преди 7 години )