Бритни Спиърс сподели вчера в Instagram вълнуващата новина, че е станала новото лице на френската марка Kenzo.

Кралицата на попмузиката е споделила с феновете си в Twitter и няколко кадъра от новата си модна колаборация.

Бритни има 19 милиона последователи в социалните мрежи, така че със сигурност е попадение като рекламно лице.

„Толкова се вълнувам да обявя новата си кампания за колекцията на Kenzo La Memento 2“, написа певицата.

Шикозната колекция се фокусира най-вече върху дрехите от деним, което прави поппевицата идеална за ролята на лице на бранда. Кампанията е заснета в Лос Анджелис от модния гуру Питър Линдберг.

Снимка: Instagram

Бритни разкри пред Vogue, че новата колекция много ѝ допада. В интервюто тя каза: „Обичам марката, а дънките, които са голяма част от тази колекция, са част от моя собствен стил“.