Ако обикновено рекламните кампании на модните къщи идват с по едно или три лица, при Versace тези правила не важат.

Семейството на модната къща идва в пълния си блясък с новата кампания за есен-зима 2018 и точно 54 модела, представящи тенденциите за сезона.

Кадрите са дело на Стивън Мейзел и това е най-голямата серия със супермодели в кампания, сред които се открояват имената на Джиджи Хадид, Кая Гербер, Бела Хадид, Иман Хамам, Витория Черети, Грейс Елизабет и други.

Всички те позират в предложенията на италианската модна къща, които се характеризират с многоцветни и контрастни комбинации във визиите.

„Моят екип не е само от хората, с които работя. Кланът Versace е от всички членове на семейство Версаче – от клиентите до моделите, феновете, фотографите, стилистите, приятелите, артистите и всички, които вярват в това, че да останеш адекватен означава да се развиваш и гласът ти да бъде чут. Всички, които вярват, че модата не е просто начин да кажеш „Виж ме“, но повече „Погледни ме, имам какво да кажа“, сподели Донатела Версаче.

Кампанията с 54 модела можете да видите в нашата галерия.