Бъдещата булка Хейли Болдуин оставя засега избора на булчинска рокля и позира по бански, за да ни представи актуалните тенденции в слънчевите очила.

Фотосесията е част от рекламна кампания за пролет-лято 2018, в която блондинката застава на плажа за последната колекция на Bolon.

I dare myself” е тематичното име на кампанията, която освен на модерните слънчеви очила акцентира и върху самочувствието връзката и истинското „аз“ на всеки човек.

От гледна точка на моделите очила, тенденциите задържат фокуса си върху ретро вдъхновенията с големи и обемни рамки.

Цветните комбинации варират от класическо черно със златно до по-дръзкото лилаво с огледален ефект върху стъклата.

Всички кадри на годеницата на Бийбър с тенденциите в слънчевите очила можете да видите в нашата галерия.