IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Модният бранд на Виктория Бекъм търпи загуби

19 декември 2018 07 00

Финансовият минус за 2017 г. е над 10 млн. паунда

Снимка: Reuters

Снимка: Reuters

2017 година не е била особено успешна за едноименния моден бранд на Виктория Бекъм. Той е претърпял финансова загуба от 10,2 милиона британски лири.

Четиридесет и четири годишната бивша певица от Spice Girls, която се пренасочи в модния бизнес, лансира своята марка през 2008 г. За 2016 година г-жа Бекъм отчете загуби от 8,2 милиона паунда.

Това е доста парадоксално, като се има предвид, че модната ѝ къща увеличи продажбите си, като общите ѝ приходи се увеличиха от 36,4 на 42,5 милиона британски лири през 2017 г.

Брандът на бившата спайска продължава да трупа загуби, въпреки финансовата инжекция от 8,5 милиона паунда, която тя получи от съпруга си Дейвид Бекъм през 2016 година. Виктория обяснява загубите със значими инвестиции за бъдещи проекти и със сформирането на нов ръководен екип на фирмата.

С любов, от Versace за Ричард Аведон

Фалшиви кожни импланти – нова мода сред звездите

Автор на статията:
Галина Чолакова

КоментариКоментари

.... ( преди 5 години )
ne se zanimavam s biznes temi i ne se mesia , pojelavam i uspehi.
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар