IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Историята на една емблема

2 май 2015 05 08

Иконичното червило Color Richie на 30 години

Снимка: L’Oreal Paris

Снимка: L’Oreal Paris

Всяка марка има по един козметичен продукт, който съхранява успешно цялата история и мисия на бранда.

Сигурни сме, че всяка дама притежава в чантата си поне едно червило и затова представяме емблематичното такова на френския гигант L’Oreal Paris.

Вместо да използват популярния си слоган: „Защото го заслужавам“, от марката предприемат различен подход при пускането на червилото Color Riche на пазара.

„Мотото ни беше широко известно, но избрахме подход, който да отразява чара, качеството и типично френския характер, присъщи за Color Riche“, обяснява Беатрис Дотрем. Прегръщайки тази идея, козметичният гигант възлага на фотографа Ървинг Пен, известен с портретите и натюрмортите си, да заснеме първата си рекламна кампания. Тя става историческа.

Първият рекламен материал за червилото представлява просто снимка на дамско джобно огледалце, показващо изображение на женски устни. Това се оказват устните на Анди Макдауъл, а кампанията бележи първия път, в който актрисата работи с марката. В последствие тя става представител на бранда. Ървинг Пен работи за кампаниите на червилото-емблема в продължение на 8 години.

Дотрем си спомня как Пен се е заричал, че никога няма да изложи рекламните си работи в музейна изложба, предпочитайки художествената си фотография. Въпреки това, когато Музеят на модерното изкуство в Ню Йорк показа ретроспекция на работата му, Пен избра да включи една-единствена рекламна снимка. Това беше първият му рекламен материал за червилата.

Наситеният цвят

Благодарение на липидите, които разпръскват пигмента, формулата на червилата подчертава цели или полутонове от отбрани пигменти, колкото и седефен отблясък да съдържат. От най-яркото червено до най-розовото телесно, формулата разкрива широка гама от цветове с ненадминат завършек, за да задоволи желанията на жените по цял свят.

Кремообразната консистенция

Кремообразната консистенция на червилата е с ръчно събирани съставки, за създаване на формула, която обединява в себе си защита, удобство и дълготраен резултат. Специална текстура за грижа за устните, съставена от масла на растителна основа, за лесно нанасяне и невероятно меки устни. Успокояващи вещества за хидратирани устни и оптимален комфорт и агент, който не позволява на червилото да излиза извън контура на устните.

Аромат

Нотки на теменужка, жасмин и перуника – ароматите, съставляващи парфюма на формулата изграждат най-емблематичното червило в света и неговата незабравима ароматна идентичност, отразяваща парижката изисканост.

Автор - снимка
Автор на статията:
Криси Табачка

КоментариКоментари