IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Дъщерята на Джъд Лоу проби в козметиката

19 януари 2017 15 20

Ирис Лоу с първа рекламна кампания

Снимка: Burberry

Снимка: Burberry

16-годишната дъщеря на Джъд Лоу и Сади Фрост е новото лице на линията Liquid Lip Velvet на Burberry.

Според модните медии, креативният директор на Burberry, Кристофър Бейли, се е спрял на тийнейджърката заради нейната „заразителна и креативна енергия“.

Течните червила идват в кремообразна текстура и са достъпни в широка гама, състояща се от точно 14 цвята.

Палитрата варира от наситенорозово до тъмночервено.

„Харесва ми, че от Burberry подкрепят младите британски таланти и е страхотно, че имат възможност да бъдат себе си, но също с радост проследих трансформацията и целия креативен процес“, сподели дъщерята на Джъд Лоу.

Дали се е справила добре като рекламно лице – вижте в нашата галерия.


Автор - снимка
Автор на статията:
Криси Табачка

КоментариКоментари