За своя празник 8 март дамите искат магнетични очи и перфектна кожа на лицето. Нова класация сочи, че на първо и второ място на най-пазаруваните артикули са две спирали в различен ценови диапазон, а на трето са ампули с лифтинг ефект.

В класацията са подредени 10-те най-продавани продукта за месец във веригата dm в категориите „Декоративна козметика“, „Грижа за лице“, „Грижа за тяло“, „Аромати“ и „подаръчни комплекти“ по показателя оборот.

Целта е да се помогне както на дамите при избора на продукти за разкрасяване за празника, така и на господата, които купуват подаръци за своите половинки.

Българките държат да имат не само магнетични очи, но и чисто лице. Това е видно от факта, че в първата десетка има два вида мицеларна вода за почистване. Нарастващата популярност на мицеларните води се дължи на това, че те са подходящи за всякакъв вид кожа и не съдържат алкохол и други агресивни компоненти. А ефектът се постига благодарение на съдържащите се в тях частици, които абсорбират замърсителите.

Грижата за кожата на лицето предполага и подхранването с качествени кремове, които придават еластичност и забавят стареенето. Едни от най-купуваните продукти са дневен крем с Anti-Aging ефект.

Сред другите предпочитания на българките са овлажняващ дневен крем и крем с екстракт от охлюви, който възстановява клетките в кожата, овлажнява я в дълбочина и я предпазва от образуване на бръчки.