Има една модна армия и тя е способна на всичко. Супермоделите на Balmain, които от години се славят като модните войници на Оливие Рустейн, превзеха официално и света на красотата.
Дългоочакваната колаборация между модната къща и L`Oreal вече е факт, а капсулната колекция носи духа и тематичния почерк на двата бранда.
Лара Стоун, Синди Бруна, Даутцен Крос, Валентина Сампайо и други застават за пореден път под ръководството на креативния директор на модната къща, за да представят линия с червила в рекламната кампания.
Всеки един от моделите е лице на различните нюанси и цветове. Разделени по цветна палитра, кадрите представят един път група от червено, патладжан и два нюанса нюд, втори път дръзко лилаво, кафяво, светъл шоколад и синьо и трети път – зелено, беж, оранжево и млечен шоколад.
Тематично, 12 цвята матирано червило са разделени и с различни опаковки.
Всички кадри от рекламната кампания можете да видите в нашата галерия.













Майка и тригодишното ѝ дете пострадаха в катастрофа край Смолян
Филмът "Великани", който помага за купуване на апаратура за болници
Магнитни бури през ноември: Кога да очакваме смущения
Жена загина в катастрофа между кола и камион във Великотърновско
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
Всеки има силата да бъде будител: Децата от ФК Национал с призив за празника
Гьоко Хаджиевски: Просто нямахме ден
Атанас Атанасов: Бяхме хегемон на терена
Весела Лечева: Трета инстанция потвърди решенията на Общото събрание на БОК
С какво родените през ноември са толкова интересни?
Любовен хороскоп за 3 – 9 ноември
Дневен хороскоп за 1 ноември, събота
Протеинови палачинки с извара
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар