Ако трябва да обобщим емблематичния почерк на Elie Saab, то той със сигурност ще бъде симбиоза между магнетични силуети и скъпоценни платове.

Жената на марката е момиче на настоящия момент, което се носи по вълните на последните актуални тенденции, но никога не забравя да подчертае собствената си индивидуалност.

Издържан в тази линия е и ароматът на Elie Saab Girl of now.

Той обрисува всички фасети на бадема, създаден от парфюмеристите Софи Лабе и Доминик Ропион.

Емблематичният подпис е портокаловият цвят – пачули, допълнен от круша и мандарина за сияйност.

Пистакио, вдъхновено от Ливан, подчертава и допълва бадема, а иновацията е специално създаденото за еликсира цвете – Ормонд.

Фино като иконичните рокли на марката, новият аромат постепенно разкрива цветните си фасети благодарение на ексклузивен кодестилат: портокалов цвят абсолю и есенция от горчив бадем.

Новото цвете има подсилващ ефект от добавените към букета бял Жасмин и цвят от Магнолия.

Флаконът

Флаконът е изработен от ценно стъкло в перфектно обла основа, поместваща се в дланите. Около деколтето е поставено разпознаваемото цвете в пастелно сини тонове, което видяхме на модния подиум при аксесоарите на Elie Saab. Балансът при бижуто е постигнат със златна капачка.

Рекламната кампания

Три съвременни икони, Улрике Ойер, Линейзи Монтеро и Габи Уестбруук, се впускат в щуро приключение, разказващо за три приятелки, които излизат в Града на светлините. От улиците на Париж до частен клип, музите демонстрират самоувереност с бързи и енергични движения, които камерата едва улавя.