Вече и в България има топгримове като за селфи без филтър. Топмарката беше представена пред медиите в България с лъскаво събитие в стил Западен бряг – гримовете идват директно от филмовата индустрия в Лос Анджелис. Зала бе превърната във филмово студио от Града на Ангелите, а make up-артистите на топбранда представиха последните тенденции в професионалния грим.

През годините брандът е работил с най-известните модни издания и звезди от шоубизнеса като Шарън Стоун и Риана, както и с топфотографите Ани Лейбовиц и Марк Абрахамс.

През последните 20 години марката преобръща традиционната представа за козметични грижи на 180 градуса. Тя се произвежда от изключителни професионалисти, перфекционисти и новатори по природа и налага оригинален подход към всеки клиент, базиран на индивидуалните особености и съзнаването на специфичните нужди на всяка една дама.

Продуктите са предназначени да извадят на повърхността и да подчертаят уникалната красота, която всяка жена притежава, така че да бъде забелязана. Дамите, които избират марката са силни личности и си позволяват известна дързост и провокация. Те не се срамуват от своеобразието си и се чувстват комфортно, изразявайки своята индивидуалност.

Дейвис Фактор вярва, че козметиката, която работи в тежките работни условия на студията, със сигурност ще бъде добра и за ежедневието на всяко момиче. Като топфотограф той „вижда“ какви да бъдат продуктите през най-прецизния и капризен обектив. И е влюбен в незалязващото червено червило: „То е класика. То е секси. Обожавам легендарното червено червило, защото то винаги ще изпъкне на снимката.“