IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Вода „Хисар“ стартира кампания за повече движение с уникално денс шоу

7 октомври 2015 07 11

Формулата на забавлението е H2O+движение

Снимка: Хисар

Снимка: Хисар

Зрелищни денс битки в стил рап, хип-хоп и брейк имаха възможност да наблюдават участниците и зрителите на Маратон София 2015. Шоуто бе организирано от „Хисар“ – официална вода на знаковото спортно събитие за поредна година.

Производителите на утвърдената марка обявиха старта на нова кампания – „Формулата на забавлението е H2O+движение=забавление“, с която призоваха всички да се движат повече, да забравят за дигиталните устройства и да усетят радостта от танците, движението и живото общуване.

Рапърите от „СкандаУ“ доведоха до истинско избухване младата аудитория. Към тях се присъединиха властелините на Street Dance Battle от „Da Clique“ и сътвориха своеобразен уърк шоп по специфичните за хип-хопа, брейк и рап-а движения пред многобройните фенове на маратона.

Денс бойците демонстрираха майсторските си умения на балкански вицешампиони по хип-хоп и показаха невероятно двучасово шоу с 25 танцьори на възраст от 6 до 23 години, игри за публиката, денс батъли и безплатен урок по танци.

Рапърите от „СкандаУ“ и танцьорите „DA Clique“ демонстрираха как може да се живее динамично и забавно с танци и музика. Зрителите на шоуто се насладиха на хореографии върху най-актуалните световни и български хитове за тази година.

Комбинираната динамика от хип-хоп, рап и брейк танци накара най-ентусиазираните зрители да премерят сили с професионалните танцьори в специалните денс батъли, организирани от вода „Хисар“.

Позитивни емоции съпътстваха изявата на младите хора, обединени от една обща и полезна за самите тях кауза – да се движат и общуват, без заучени хореографии, без притеснение от това какво си мислят другите, без задръжки.

Собственикът на Бутилираща компания „Хисар“, Димитър Консулов заяви, че се радва да даде възможност на младите хора да изявят себе си по начин, който им харесва – модерно, творчески и силно.

„Танцовите битки са метафора на живота, така, както го усещаш и разбираш, по начина, по който сам го чувстваш! Надявам се в бъдеще кампанията на „Хисар“ – „Открий формулата на забавлението“ да продължи и да се развива все така успешно и близо до младите хора!“

Автор на статията:
Милена Алексиева

КоментариКоментари