IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Най-досадното поведение, на което можете да се натъкнете в ресторант

16 декември 2014 12 28

Какво считат британците за най-неприятна практика на поведение в заведение?

Снимка: thinkstockphotos.com

Снимка: thinkstockphotos.com

Според повечето британци, заетият келнер, който кара клиентите си да го чакат, е най-досадното нещо, което им се налага да изтърпяват по ресторантите.

Освен начумерения, незаинтересован персонал, сред другите неприятни и дори отблъскващи видове поведение по заведенията за хранене са лошата телесна миризма, пиянството и кашлицата.

Тъй като навлизаме във ваканционния сезон и много хора са планирали да прекарат някой от предстоящите празници в приятна компания в някой ресторант, интересно е да видим какво се счита за дразнеща практика в заведение, според британците.

Въпросните неприятни модели на поведение могат да осуетят приятното ви прекарване в ресторанта и дори храната да е била отлична, пак да не останете особено доволни заради неприемливата атмосфера. Лошото е, че повечето от тези дразнещи навици си остават безнаказани и няма какво да се направи за предотвратяването им.

В анкетата са участвали близо 1000 британци, а самото изследване е изготвено от кулинарния критик Бари Вербер, който предупреждава съдържателите на заведения за хранене, че ако искат да успеят в бизнеса, трябва да създадат приятна атмосфера, в която хората да могат да се отпуснат.

Ето и топ 10 на най-неприятните неща, на които клиентите са подложени в ресторантите, според въпросното проучване:

1. Твърде любезен сервитьор, който си проси бакшиша.

2. Твърде нехаен сервитьор, който не обслужва клиентите си или ги пренебрегва заради други.

3. Лоша телесна миризма, идваща от друг клиент или от келнера.

4. Кашлица, духане на носа.

5. Фамилиарничене на келнера с клиентите.

6. Воденето на шумен разговор по мобилния телефон.

7. Други клиенти, които се намесват в разговора ви или търсят контакт с вас.

8. Пиянство.

9. Ругаене или проява на грубост от страна на друг клиент.

10. Неподходящо, вулгарно облекло на друг клиент.

11. Употребата на електронни цигари.

12. Говорене на висок глас.

Според проучването британците рядко дават втори шанс на заведение, което не са харесали от първия път, като винаги доброто съотношение качество-цена е основната характеристика, която би ги привлякла отново в ресторанта.

Под качество обаче не се разбира само добре приготвена храна, но и професионално обслужване и приятелска атмосфера. Авторите на проучването предупреждават собствениците на ресторанти, че те трябва да имат предвид въздействието на отрицателните мнения в социалните медии и да не ги допускат, ако искат да развиват наистина успешен бизнес.

Автор - снимка
Автор на статията:
Teodora Dragoeva

КоментариКоментари

Лина ( преди 9 години )
Най-неприятното нещо е да вечеряш в ресторант с англичани или немци.
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар