IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

С какво НЕ трябва да се откроявате в службата

9 февруари 2015 07 42

Топ 6

Снимка: outnow.ch

Снимка: outnow.ch

В службата често е добре да се откроявате, ако е с талант, работоспособност, добри идеи и инициативност.

Има обаче неща, с които е по-добре никога да не се откроявате сред колегите си.

Ето и кои са те:

1. С това, че все прекъсвате чуждите разговори.

Няма човек, който да обича да прекъсват личния му разговор, а това важи с още по-голяма сила, ако разговорът е важен или делови. Дори да искате да се сближите с колегите си, не се опитвайте да се месите във всеки техен разговор и да давате съвети за всеки техен проблем. Не се поддавайте и на изкушението да ги подслушвате, защото определено ще ги ядосате и ще влезете в полезрението им, но не с добро.

2. Като имитирате/обличате се като колегите си/шефа си.

Има хора, които започват да копират облеклото и дори цялостната визия на свой колега/колежка, на когото/която се възхищават тайно или явно. Те започват да си купуват същите вещи и дрехи, да си правят същата прическа, да ползват същия парфюм и т. н. Това по-скоро прави лошо впечатление. Дори егоцентричните шефове мразят, когато някой техен подчинен се опитва да им открадне стила. Така няма да се впишете по-бързо в екипа. По-добре бъдете верни на себе си!

3. Като само се хвалите.

Колегите ви ще ви намразят бързо, ако се държите като самохвалко. Не се чувствайте нонстоп така, сякаш трябва да се доказвате (и то във всеки разговор). Понякога е по-добре да се държите по-скромно. Също така не говорете прекалено много за личния си живот в службата – за това къде сте били, какво сте правили, с кого сте излизали и т. н.

4. Като все коментирате следващия ход в кариерата си.

Когато си взаимодействате със своя мениджър, опитайте се да не говорите прекалено много за всичко, което искате да постигнете в рамките на компанията. По-добре се съсредоточете върху настоящата си работа.

5. Като редовно закъснявате за работа или за служебните си ангажименти.

Всички сме заети, но не е редно всяка сутрин да се появявате последни на работното си място. Освен това се опитайте да не закъснявате за всяка работна среща, събрание или конферентен разговор.

6. Като вечно сте в лошо настроение.

Опитайте се да влизате сутрин в офиса с оптимистична нагласа, а не винаги да сте в лошо настроение или да се оплаквате. Смейте се повече на шегите на колегите и говорете ясно с тях. Ако прекалено често шепнете, някои колеги може да си помислят че ги обсъждате.

Автор - снимка
Автор на статията:
Teodora Dragoeva

КоментариКоментари

( преди 9 години )
Разбира се тази мнителност .Какво може да си помисли интригантката когато ви види да говорите насаме с колега или колежка .Всеки е склонен да преписва своите грехове и на другите и да очаква подобни мръсотии на които самия той е способен.
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар