IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

7 личностни черти, които ще ви донесат повишение

13 октомври 2015 07 29

Вижте дали ги притежавате

Снимка;outnow.ch

Снимка;outnow.ch

Когато става въпрос за назначение на нова работа или за повишение, много от работодателите, които си търсят служители, имат определени изисквания, от които се впечатляват.

Става дума за личностни черти на въпросния човек, които са един вид гаранция, че той ще върши работата си добре и професионално.

Това са характеристики, които показват, че човекът има ценни за компанията умения, които са му даром от природата, а не са непременно придобити с опита.

Естествено, различните работодатели имат специфични идеи за това какво значи изключителен служител, но все пак има седем общи черти, които почти всеки шеф би оценил по достойнство.

Това не са неща, които човек научава по време на работа, а по-скоро са житейски умения.

Ето ги и тях:

Емоционална интелигентност

Емоционално интелигентните служители могат да изградят силни работни взаимоотношения с лекота. На работодателите тези хора им изглеждат лоялни и ефективни. Освен това тези хора често имат организационни умения.

Лесен и ясен начин на изказване

Изключителните служители не се страхуват да кажат какво мислят, когато смятат, че това е необходимо за качеството на изпълнението на работата. Те не се страхуват да обсъждат важни, спорни въпроси, за които други хора не смеят да повдигнат темата.

Фокус

Добрите служители не се разсейват. Те умеят да подреждат приоритетите си и да се съсредоточават върху важните неща, като това работата да бъде свършена по най-ефикасния и бърз начин.

Уверено поведение, но не арогантно

Служителите, които балансират работата в екип с индивидуализъм са много предпочитани от шефовете. Те са изключително важен ресурс за всяка една компания. Добрите служители са уверени в своите способности, но нямат голямо его.

Никога не казват „това не е моя работа“

Изключителните служители знаят и виждат, че работата трябва да се свърши и ако няма кой друг – те сами ще я свършат, без да се оплакват и без това да е част от длъжностната им характеристика.

Адекватно поведение в офиса

Служителите, подходящи за повишение, са хора, които умеят да създават една приятна работна атмосфера. Те имат чувство за хумор, но го показват/проявяват само, когато това е уместно. Те, също така, знаят кога е време да се захванат здраво за работа и да прекъснат празните приказки с колегите.

Желание за самоусъвършенстване

Служителите, които се открояват в една фирма, обикновено са хора, които винаги търсят начини да подобрят работата си и да повишат уменията си. Те са хора, които поемат инициативата.

Автор - снимка
Автор на статията:
Teodora Dragoeva

КоментариКоментари