IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Как да спрем да закъсняваме?

27 май 2016 11 40

Навици, които да си откраднем от успелите хора

Снимка: Istock

Снимка: Istock

1. Пригответе дрехите си предния ден

Бъдете честни – колко време прекарвате в ровене из гардероба всяка сутрин, чудейки се какво да облечете? Не ви ли се струва, че това е от нещата, които поглъщат най-голямата част от времето ви сутрин? С пола ли, с дънки ли? Ох, трябва и да гладя... Ето решението: пригответе дрехите си предната вечер. Дори можете да предвидите настроението си, като изберете два различни костюма. Така нито ще се бавите сред закачалките, нито ще се горите с ютията, докато слагате грим.

2. График със задачи

Изпратете листчетата със задачите в миналото. Има куп приложения, които ви чакат, за да ви помогнат със задачите за деня. Така ще знаете час по час какво трябва да свършите.

3. Организация на дома

Ох, къде ми е спиралата, къде са ми ключовете? Случва ли ви се често да губите неща из цялата къща? Оказва се, че ще загубите много по-малко време, ако след като сте използвали нещо, го върнете на мястото му. Вместо по-късно да го издирвате с бюлетин, ще знаете точно къде е.

4. Включвате ли неочакваните неща?

По пътя за вратата рано сутрин много хора изпускат важни неща, карайки на автопилот. Например знаят, че за да стигнат до службата навреме, ще им трябват 30 минути, минавайки покрай училището, за да оставят децата. Изпускат обаче това, че на децата им трябват още 5 минутки. Да не забравяме пускането на алармата, прибирането на кучето в колибката и изхвърлянето на боклука.

5. Очаквайте всякакви аварии

Винаги е хубаво да си оставяте резерв от поне 15 минути за непредвидени неща. Може да има задръстване или да е станала катастрофа на пътя, по който се движите. Съществува реалната вероятност да се залеете с кафе, докато шофирате. Трябва да имате време за преобличане. И още нещо – синоптиците не са добри врачки. Имайте си едно наум.

6. Правили ли сте си график за интернет?

Независимо дали ще скролваме новините във Facebook или ще проверяваме служебния мейл, сърфирането в мрежата гълта адски много време. И най-голямата загуба идва с чатовете, с които се разсейваме по време на работа. Вместо да прескачате от прозорец на прозорец, експертите препоръчват следното: на всеки 45 минути работа си вземете 15 минути почивка, по време на които да пишете през телефона или да се шегувате с колегите.

7. Казвайте „Не!“ поне веднъж дневно

Всяка жена се притеснява да откаже на необходимостите. Страхът, че би могла да изпусне голяма възможност е нещото, което обективно ѝ пречи. А какво ще кажат хората? Последните да си гледат работата. Жената не е машина, за да може да свърши всичко за един ден. Поради това трябва да казвате „Не“ на изскачащите не толкова наложителни ангажименти. А чиниите поне веднъж може да ги измие онзи, който гледа мач на дивана.

Подготви: Александър Градинаров

Автор на статията:
Tialoto.bg

КоментариКоментари