IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

6-те вида най-ужасни клиенти

23 ноември 2016 13 20

Които срещате на работното място

Снимка: outnow.ch

Снимка: outnow.ch

Някои професии са тясно свързани с общуването с клиенти. Независимо дали сте на свободна практика, дали сте предприемач или работите в голяма корпорация, все в даден момент в кариерата си, ще трябва да се занимавате с клиенти.

Някои от тях са наистина свестни, но друга голяма част ще са готови да ви вгорчат живота.

Ето и 6-те типа най-ужасни клиенти, с които сигурно сте се сблъсквали:

1. Клиентът, който все си мени мнението

Такива клиенти правят изпълнението на всяка една задача непосилно. Те менят мнението си често и не са последователни в идеите си. Работата с тях е кошмар и защото те няма да ви оставят да завършите проекта навреме, именно заради своите нови и нови очаквания.

2. Този, който не обича да плаща

Този вид клиенти си мислят, че трябва да им свършите работата доброволно и благотворително. Те не са склонни да плащат за вашия упорит и всеотдаен труд и все гледат да минат безплатно. Те имат големи изисквания, но когато стане дума за пари, те забравят за вашите невероятни умения и започват да водят преговори да ви платят много по-малко.

3. Педантът

Тези клиенти искат да управляват всичко по съвместния проект. Те нонстоп ще ви дават наставления и все няма да са доволни от вас. Освен това няма да искат да ви се доверят за нищо. Те вярват, че ако нещо се обърка, вие ще сте виновни, а тяхната репутация ще пострада.

4. Манипулаторът

Този вид клиенти са най-специални и неприятни. Те са толкова добри в манипулациите, че някой ден ще проклинате работата си с тях. Те ще ви накарат да се чувствате непрофесионалист и да се съмнявате в себе си и способностите си.

5. Нерешителният клиент

Този клиент ще търси одобрението на всичките си познати, но също няма да ви се довери напълно. Неговата нерешителна природа го кара все да се страхува, че нещо ще се обърка, а това ще ви бъде внушено и на вас. Този подход ще застраши успеха на усилията ви и ще забави работата ви.

6. Разсеяният клиент

Това е онзи тип клиент, на когото вие споделяте най-невероятните си идеи, а той след два часа ще ги е забравил и ще очаква нови предложения от вас. В крайна сметка това е доста изнервящо и не води до плодотворни резултати.

Автор - снимка
Автор на статията:
Teodora Dragoeva

КоментариКоментари