Почивката невинаги минава безпроблемно, а проблемите понякога са свързани с хотела, в който сме отседнали. Обикновено персоналът е готов да съдейства за намирането на решение, стига разбира се искането ни да бъде в разумни граници. Истината обаче е, че някои туристи имат скандални искания и изключително странни оплаквания.

Хотелиери от Великобритания разкриват някои от най-необичайните оплаквания, които са получавали от своите гости.

Проблеми с телевизията, или не съвсем..

Един гост отишъл на рецепцията през нощта, за да се оплаче, че не е в състояние да гледа телевизия. Проблемът обаче не е, че телевизорът е развален – той се оплакал, че когато лежи на леглото, не може да види екрана на стената, защото краката му пречели. Донесъл и снимка за доказателство.

Закуска в леглото

Докато за хотелския персонал не са непознати оплакванията, свързани с храната, питането на един гост няма нищо общо с нея.

След като поръчват закуска в леглото, гостите останали недоволни от етикета на хранене в хотелска стая, затова се свързват с рецепцията. Ето как протича диалогът:

Още по темата

Гост: „Здравейте, току-що ни бе доставена закуска в леглото. Има ли проблем, ако я изядем на стола до бюрото, а не наистина на леглото?“

Рецепционист: „Не, няма никакъв проблем. Може дори да я ядете в банята, ако искате!“

Гост: „Добре, това би трябвало да е посочено ясно“.

Откраднатата Коледа

През месец март е получено оплакване от господин, който иска компенсация за Коледа, тъй като не е могъл да изяде коледния обяд.

Проблемът обаче не бил в това, че персоналът го пренебрегнал и не му сервирал обяд. Всъщност господинът ял толкова много сутринта, че не е имал място за обяд.