IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Girls on tires: Гумите и кубинките

17 октомври 2018 12 30

За краката и за... колата

Снимка: Istockphoto

Снимка: Istockphoto

След като ви представихме еквивалента на ботушите с висок ток при гумите на Continental, идва време да оставим елегантната нотка и да се съсредоточим върху представянето.

Сега е време да разкажем за ContiWinter Contact TS 850 P и незаменимите за всяка зима дебели кубинки.

Представяне

Моделът зимни гуми на Continental идва с едно „P“ в края, което обозначава представянето. При тези гуми е увеличено сцеплението върху сняг, а това се случва с помощта на специалния дизайн на шарката S-GRIP – по същия начин, по който не можем да сбъркаме дебелата и стабилна подметка на зимните си кубинки.

Контрол

Всяка жена знае, че когато завали истинският сняг и условията са такива, че сме готови да направим компромис с елегантността и да заложим на практичността, кубинките са най-добрият ни приятел. С тях се движим по-лесно през снежните пътища, а същото се отнася и за гумите ContiWinter Contact TS 850 P. Те подобряват управляемостта върху сняг благодарение на PrecisionPlus, а за суха настилка същото важи благодарение на PowerSipes.

 

Сцепление

Добре знаем, че със зимните кубинки е почти невъзможно да се подхлъзнем на ледена повърхност, а това за гумите значи намален спирачен път посредством ивица на протектора ActiveBand. Така спираме точно тогава, когато поискаме без непредвидени изненади, което е с основна роля за Vision Zero или нулевият риск на пътя.

Спукана гума ли?

Системата SSR представлява технология за движение със спукана гума (runflat), разработена от Continental най-вече за нископрофилни гуми, съвместими с всички стандартни джанти.

Принципът на SSR се основава на „самоносещата“ подсилена страница. По този начин, в случай на спукване, се предотвратява прищипването на страницата между пътя и джантата, както и излизането на гумата от джантата, което оставя в миналото резервната гума.

ContiSeal™ е технология, разработена от Continental, проектирана за уплътняване на повреди в протектора на гумата. В случай на проникване на чужди обекти, като гвоздеи, не е необходима незабавна смяна на гумата в банкета и дупките остават уплътнени, дори и при изхвърляне на проникналия обект.

ContiSeal™ е лепкав, вискозен уплътняващ слой. Той е нанесен по вътрешната част на гумата в областта на протектора. ContiSeal™ уплътнява 80% от всички спуквания, като по този начин намалява риска от спадане на гумите. ContiSeal™ са маркирани ясно със символ върху страницата и са съвместими със всички налични стандартни джанти.

И така, по същия начин, по който сме сигурни из заснежените пътища за удобството и топлината на своите крака, ContiWinter Contact TS 850 P осигуряват сигурност за нас и нашата кола.

Автор - снимка
Автор на статията:
Криси Табачка

КоментариКоментари