PDA

View Full Version : Задължения след операцията


ashaaa
10th June 2014, 15:11
Здравейте дами!

Първо ще се извиня, ако вече е имало такава тема, просто 22 страници с хиляди постове е трудно да се прочетат. Моля, не ме "нахейтвайте", ако вече някой се е наговорил и наговорил над тези ми размисли и страсти.

Така, днес ме изписаха от Есте клиник при д-р Стоянов, операцията ми беше вчера и съм горда собственичка на две 325cc анатомични МкГан-ки :). Не знам дали е заради коктейлите от лекарства които ми вкарваха или съм страхотна късметлиика, но болки почти нямам (освен нормалната "мускулна треска"). Дори преди няколко месеца ми махаха бенка и не можах две нощи да спа, а вчера и с дренажите си отспах като за последно.

Но не е това въпроса ми. За жалост фирмата ми няма много либерална политика с отсъствията и утре трябва да съм на работа. Това ще е грубо казано няма и два дена след операцията ми. Работата е предимно на бюро (аз съм програмист) и тъй като нямам големи болки, все пак обмислям да отида.

Въпреки това много ме е страх да не си докарам някакви усложнения с въртене или отваряне на шеф или каквито и да било други проблеми. Имало ли е някоя от вас която е продължила със задълженията си така рано и имала ли е проблеми?

Признателна съм ви за всички отговори и напътствия!

lily.ana
10th June 2014, 15:36
Без резки движения и вдигане на тежко не би трябвало да имаш проблеми.

Guinet
10th June 2014, 21:42
Споко щом работиш с главата няма проблем :-D, ако има как избягвай и шофирането, на мен ми беше много трудно и много силно напрежение усещах въпреки, че изчаках почти месец..
А за коктейлите с лекарства даааа, и аз бях ОК докато бях в клиниката, вкъщи дойде зора, но за 4-5 дни минава.

ashaaa
11th June 2014, 08:17