IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
  #1  
Стар 9th June 2007, 20:24
sladkavuzdi6ka sladkavuzdi6ka не е на линия
Новобранец
 
Регистриран на: Mar 2006
Мнения: 29
По подразбиране Нещо като топче в горната устна! Какво да правя???

Преди два месеца си попълних за втори път горната устна,само че от едната й страна се получи нещо като топче.Лекарят (Емил Георгиев в "Нефертити") ми каза да го масажирам и от тогава устната ми се поду и изкриви значително.Родителите ми не знаят какво имам в действителност в устата и ме питат.Не знам какво да правя?Как да разсорбирам разтвора,който е образувал топчето?Вече 3 дена не я пипам изобщо,слагам й лед,но още по-зле става.Единственият начин е да я режат и да го извадят.Това ли ми остава само?Моля ви каже ми нещо по въпроса ако знаете.Благодаря
Отговори с цитат
  #2  
Стар 9th June 2007, 21:00
Аватара на milena127
milena127 milena127 не е на линия
Маниак
 
Регистриран на: Feb 2006
Град: София
Мнения: 2 265
По подразбиране

Привет,

Мисля че най-добре може да ти отговори лекар. Ако твоят не успява да се справи със ситуацията потърси друго мнение.
Отговори с цитат
  #3  
Стар 9th June 2007, 21:18
Аватара на Mena
Mena Mena не е на линия
Маниак
 
Регистриран на: Oct 2006
Град: Sofia
Мнения: 1 864
По подразбиране Re: Не знам какво да правя???

Цитирай:
Първоначално написано от sladkavuzdi6ka
Преди два месеца си попълних за втори път горната устна,само че от едната й страна се получи нещо като топче.Лекарят ми каза да го масажирам и от тогава устната ми се поду и изкриви значително.
Mила, много неприятно се е получило, а с какво си пълни устната?
Отговори с цитат
  #4  
Стар 9th June 2007, 21:50
sladkavuzdi6ka sladkavuzdi6ka не е на линия
Новобранец
 
Регистриран на: Mar 2006
Мнения: 29
По подразбиране

с разтвор,който издържа от 6 до 2 години и после се абсорбира от организма
Отговори с цитат
  #5  
Стар 9th June 2007, 23:39
Аватара на Mena
Mena Mena не е на линия
Маниак
 
Регистриран на: Oct 2006
Град: Sofia
Мнения: 1 864
По подразбиране

Цитирай:
Първоначално написано от sladkavuzdi6ka
с разтвор,който издържа от 6 до 2 години и после се абсорбира от организма
Разтвор от какво? Не ти ли каза докторът ти какво ти инжектира? Да нямаш някаква алергия към съставка, трудно може да се гадае без да се знае какво ти е сложил.
В такъв случай иди при него и настоявай да ти помогне!
Отговори с цитат
  #6  
Стар 30th June 2008, 17:47
JSEMD JSEMD не е на линия
Новобранец
 
Регистриран на: Jun 2008
Мнения: 4
По подразбиране Със собствена мазнина- не си давайте парите на вятъра!!!

Трябва да кажеш какъв е този разтвор, ние карти ли да хвърляме, за да можем някак си да ти дадем съвет. Инжектираха ми собствена мазнина. Първите дни беше адски грозно, след четири дена устните придобиха доста хубава и що-годе естествена форма, но след седмица и половина мазнината се абсорбира почти напълно и устните ми станаха както преди... ИМАХ ТОПЧЕТА НА МЕСТА, но когато се натиснат силно се разтилат и изчезват.
Отговори с цитат
  #7  
Стар 1st July 2008, 09:17
KEIS KEIS не е на линия
Маниак
 
Регистриран на: Oct 2007
Мнения: 1 614
По подразбиране

абе мила тва тук е старо сигурно девойката отдавна се е оправила
__________________
Този, който говори тържествено за истината, може да бъде също така глупав, както и този, който дрънка глупости.. http://www.vbox7.com/play:baf3b243
Отговори с цитат
Отговори

Контрол над темата
Начин на разглеждане

Правила за публикуване
Вие не можете да публикувате теми
Вие не можете да отговаряте в теми
Вие не можете да прикачвате файлове
Вие не можете да редактирате мненията си

BB кода е Включен
Усмивките са Включен
[IMG] кода е Включен
HTML кода е Изключен

Forum Jump

Вижте още за: НещокатотопчегорнатаустнаКакводаправя
Всички времена са във формат GMT +2. Часът е 04:54.