IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
  #11  
Стар 20th December 2008, 21:35
nasi77 nasi77 не е на линия
Новобранец
 
Регистриран на: Dec 2008
Град: софия
Мнения: 12
По подразбиране

Здравейте момичета.Понеже сестра ми е в същото положение та реших да ви напиша тя как се оправя.След безброй посещения при лекари за да се установи причината,изследвания на хормони и всякакви други подобни и изписаха Дуфастон,който тя не можеше да пие защото и ставаше адски зле.На своя глава взе да пие Див ямс(по аптеките го наричат Диускуреа)маже се с крем за нарушения хормонален баланс Муун Райз и взема добавка Муун баланс.Е да ви кажа тая жена светна пред очите ми.Сега да чукна на глава всичко и е ок.
Отговори с цитат
  #12  
Стар 21st December 2008, 07:49
nati83 nati83 не е на линия
Новобранец
 
Регистриран на: Dec 2008
Град: гр. Своге
Мнения: 3
По подразбиране

Благодаря за съвета,ако не помогнат лекарства,ще опитам и с тези неща.
Отговори с цитат
  #13  
Стар 6th January 2009, 14:40
Аватара на InsaneAddiction
InsaneAddiction InsaneAddiction не е на линия
Запознат
 
Регистриран на: Feb 2008
Град: Sofia
Мнения: 113
По подразбиране

Искам и аз да ви попитам нещо. Дано да можете да ми помогнете. Пия Ясмин от известно време. Първия път го пих 6 месеца и направих 2 месеца почивка. Сега вече свърших втората опаковка след почивката. По време на приема на първия блистер имах кървене, което продължи до 15,16 хапче, но гинеколожката ми ми каза, че това е нормално, докъто организмът се нагоди към хапчетата. След първата опаковка цикълът ми дойде точно на 25 ден, както винаги е било, докъто съм приемала Ясмин. Но сега, след втората опаковка, цикъл няма. Вече ми е 26 ден, тоест 5 дни минаха от приема на последното хапче и цикъл - никакъв Сутринта си правих тест - отрицателен е, но не знам дали не е много рано, за да отчете, ако има нещо. Това, което ме притеснява е, че до сега ВИНАГИ цикълът ми е идвал като по часовник точно на 25 ден... Случвало ли ви се е нещо подобно?
__________________
Men are not prisoners of fate, but only prisoners of their own minds.
Отговори с цитат
  #14  
Стар 6th January 2009, 16:06
Celine Celine не е на линия
Маниак
 
Регистриран на: Jan 2007
Мнения: 1 928
По подразбиране

Мисля че не трябва да се притесняваш, че не ти идва, изчакай до 28-32 ден. Случвало ми се и на мен цикълът да не се появи в "редовния" час/ден. Ако имаш притеснения за вероятна бременност можеш да се чуеш и с гинеколога си. Кървенето при първата опаковка е мн често срещано. Писали сме доста в другите теми - за противозачатъчните, проблем с Ясмин, може да се поровиш.
__________________
Благосвовен да бъде този, който няма какво да каже и въпреки това мълчи!
Отговори с цитат
  #15  
Стар 6th January 2009, 17:36
Аватара на Т-Е-Д-И
Т-Е-Д-И Т-Е-Д-И не е на линия
Мегаломаниак
 
Регистриран на: Nov 2008
Град: На Земята
Мнения: 5 855
Изпратете съобщение чрез Yahoo до Т-Е-Д-И
По подразбиране

Имала съм моменти не по 1 мес а по 2-3 нямам цикъл от тия противозачатъчни, та вече нищо не пия
__________________
Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!
Отговори с цитат
  #16  
Стар 6th January 2009, 22:14
hatred hatred не е на линия
Маниак
 
Регистриран на: Jun 2008
Град: гр. София
Мнения: 1 738
Изпратете съобщение чрез ICQ до hatred
По подразбиране

Моят гинеколог ме беше предупредил, че ако цикълът ми не дойде навреме, въпреки приема на противозачатъчни, задължително трябва да отида на преглед. Това би било сигнал, че те не се съгласуват добре с организма ми ( или аларма за някакъв проблем) .

Знаеш - има по-ниско и по-високодозирани орални контрацептиви, изключително важно е този, който приемаш да е най - подходящият за теб ...

А и моето принципно мнение е, че дори когато има нещо дребно, трябва да се посети лекар. Особено по гинекологичните въпроси - те са деликатни и усложненията винаги са неприятни. А и все пак едно е да прочетеш във форума, че "всичко е наред, няма нищо страшно, това са бели кахъри", друго е да ти го каже компетентно лице
Отговори с цитат
  #17  
Стар 12th January 2009, 16:34
Аватара на InsaneAddiction
InsaneAddiction InsaneAddiction не е на линия
Запознат
 
Регистриран на: Feb 2008
Град: Sofia
Мнения: 113
По подразбиране

Ами аз веднага се свързах с гинеколожката ми и тя ми обясни, че е нормално понякога да се случва това - закъснение или дори пропускане на менструация. Въпреки това обаче, ми насрочи дата за преглед. След 2 дни трябва да отида. Иначе цикълът ми си дойде, макар и с 2 дни по-късно от обикновеното... Не зная на какво се дължи, но поне се успокоих. Дано и прегледът да мине нормално. Благодаря на всички, които писаха.
__________________
Men are not prisoners of fate, but only prisoners of their own minds.
Отговори с цитат
  #18  
Стар 14th January 2009, 11:36
ellenrives ellenrives не е на линия
Новобранец
 
Регистриран на: Jan 2009
Мнения: 14
По подразбиране

Аз също от 10 годишна започнах с много строги диети, качвах - свалях и ето че сега съм на 16. От 3 години ми идваше веднъж в годианта, което е нормално в началото, но не и за постоянство... Отидох на гинеколог и на ендрокринолог и съм на хормонално лечение... Най-голямото ми желание е да се излекувам, защото определено хормоналния дисбаланс е много сериозно нещо, влияе на толкова много неща... И най-важното е че не мога да отслабна заради тези проблеми, защото хормоните ми не реагират на абсолютно нищо. Диетите ми са били до толкова строги, че почти всичките ми хормони са много под нормата даже може да се каже, че почти ги няма. Съветът ми към всички е най-вече ендрокринолог... Моята е К. Тодорова от София е наистина е добра професионалистка! Успех на всички
Отговори с цитат
  #19  
Стар 14th January 2009, 11:43
Аватара на apoklistika
apoklistika apoklistika не е на линия
Мегаломаниак
 
Регистриран на: May 2006
Мнения: 10 502
По подразбиране

Цитирай:
Първоначално написано от ellenrives
От 3 години ми идваше веднъж в годианта, което е нормално в началото, но не и за постоянство...
Определено не е нормално нито в началото, нито когато и да е
Питам се с какъв акъл родителите ти са те оставили да правиш много строги диети от 10 годишна.... (освен ако не е било заради някаква болест).
Освен хормоналното лечение, обърни и не по- малко внимание на храненето си, защото хормоналния дисбаланс се получава именно и от много строги диети.
Отговори с цитат
  #20  
Стар 14th January 2009, 11:48
ellenrives ellenrives не е на линия
Новобранец
 
Регистриран на: Jan 2009
Мнения: 14
По подразбиране

Еми... получава се така, че за мен най-важното е да бъда слаба. Знам, че има неща които ще ме правят щастлива и то различни от хубавото тяло, но мисля, че вече е късно, защото единственото в главатами са килограми... Колкото до родителите ми те незнаеха. Аз просто гладувах. БЕз сутришна закуска, в училище абсолютно нищо, а за вечеря по съвсем малко колкото родителите ми да не ме забележат. Това продължаваше седмица, а след това яко тъпчене... Общо взето доста съм се изтормозила, сега косата ми много уредя, но се надявам с хапчетата да се оправя, след седмица съм отново на преглед и изследвания след 3 месечно лечение и се надявам да има резултат!
Отговори с цитат
Отговори

Контрол над темата
Начин на разглеждане

Правила за публикуване
Вие не можете да публикувате теми
Вие не можете да отговаряте в теми
Вие не можете да прикачвате файлове
Вие не можете да редактирате мненията си

BB кода е Включен
Усмивките са Включен
[IMG] кода е Включен
HTML кода е Изключен

Forum Jump

Вижте още за: Спираненацикъл
Всички времена са във формат GMT +2. Часът е 15:36.