IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
  #1  
Стар 13th September 2010, 15:01
aneliya_4 aneliya_4 не е на линия
Новобранец
 
Регистриран на: Nov 2009
Град: Пловдив
Мнения: 20
По подразбиране Устни с hyaluronica 2

Здравейте момичета, в събота си направих устните с hyaluronica 2 (1.20 куб). Нямах особено големи отоци, нито синини, но това което ме притеснява, е че днес усещам няколко топчета, даже като се усмихна си личат Какво мислите, май нещо не е както трябва, сърцето ми е свито на топка ((
__________________
"Скромността е за тези, които нямат други качества!"
Отговори с цитат
  #2  
Стар 14th September 2010, 14:08
aneliya_4 aneliya_4 не е на линия
Новобранец
 
Регистриран на: Nov 2009
Град: Пловдив
Мнения: 20
По подразбиране

На никоя ли не са се появявали такива топчета ? Моля ако някой има опит (или просто знае) да каже дали чрез масажи ще успея да ги разбия.
__________________
"Скромността е за тези, които нямат други качества!"
Отговори с цитат
  #3  
Стар 16th September 2010, 08:37
Аватара на Divinemouse
Divinemouse Divinemouse не е на линия
Мегаломаниак
 
Регистриран на: Aug 2007
Град: в мечтите ми
Мнения: 8 719
По подразбиране

След като ти сложиха ампулата доктора не масажира ли устата
Ще ти се махнат след като малко се абсорбира от организма
__________________
Да обичаш значи да страдаш,
затова обичай този, който заслужава страданието ти.
Отговори с цитат
  #4  
Стар 31st January 2011, 20:53
Аватара на Нелка
Нелка Нелка не е на линия
Маниак
 
Регистриран на: Jan 2011
Град: London
Мнения: 2 759
По подразбиране

И аз имам едно топче, личи си и е болезнено на пипане. Но докторкта ме предупреди за хематоми. Каза да ги разтривам леко. Ама на мен ми е неприятно и пропускам.
Отговори с цитат
  #5  
Стар 2nd March 2011, 22:57
Катерина78 Катерина78 не е на линия
Новобранец
 
Регистриран на: Nov 2010
Град: Пловдив
Мнения: 4
По подразбиране

И на мен ми станаха топчета, но не съм с този филър, а с друг - Теосайъл. В началото нямаше, станаха 20 дена след процедурата, което ме притесни. Докторката каза да ги разтривам, но не мога да разбера защо се получават, не се ли разнася само или пък се струпва на бучки
Отговори с цитат
  #6  
Стар 2nd March 2011, 22:57
Катерина78 Катерина78 не е на линия
Новобранец
 
Регистриран на: Nov 2010
Град: Пловдив
Мнения: 4
По подразбиране

И на мен ми станаха топчета, но не съм с този филър, а с друг - Теосайъл. В началото нямаше, станаха 20 дена след процедурата, което ме притесни. Докторката каза да ги разтривам, но не мога да разбера защо се получават, не се ли разнася само или пък се струпва на бучки
Отговори с цитат
  #7  
Стар 2nd March 2011, 23:26
Аватара на Нелка
Нелка Нелка не е на линия
Маниак
 
Регистриран на: Jan 2011
Град: London
Мнения: 2 759
По подразбиране

Аз още го имам това топче на горната устна. Не ми пречи, само аз си го виждам.. Става по-малко с времето. Едва ли е нещо за притеснение, все пак е ХК, хората имат топки в устните със силиконово олио..
__________________
Ring the bells that still can ring. Forget your perfect offering. There is a crack in everything. That's how the light gets in.
Отговори с цитат
  #8  
Стар 2nd March 2011, 23:26
Аватара на Нелка
Нелка Нелка не е на линия
Маниак
 
Регистриран на: Jan 2011
Град: London
Мнения: 2 759
По подразбиране

Аз още го имам това топче на горната устна. Не ми пречи, само аз си го виждам.. Става по-малко с времето. Едва ли е нещо за притеснение, все пак е ХК, хората имат топки в устните със силиконово олио..
__________________
Ring the bells that still can ring. Forget your perfect offering. There is a crack in everything. That's how the light gets in.
Отговори с цитат
  #9  
Стар 5th March 2011, 19:43
Аватара на Stunning
Stunning Stunning не е на линия
Ветеран
 
Регистриран на: Jan 2009
Мнения: 529
По подразбиране

с първата киселина, която слагах restylane ми се бяха получили на горната устна от едната страна като малки бели зрънца, не се виждаха, но знаех, че са там. за щастие киселината се резорбира мнооого бързо и изчезнаха. сега съм с juvederm и не съм имала подобни. не е повод за притеснение, ще се оправят с времето като се резорбира киселината.
Отговори с цитат
  #10  
Стар 15th March 2011, 11:27
hristianaaneva hristianaaneva не е на линия
Junior Member
Новобранец
 
Регистриран на: Mar 2011
Мнения: 10
По подразбиране

Това е съвсем нормално, топчетата се скриват с времето, но е хубаво леко да се масажират!!!
А относно ампулата, докторът е този, който преценява какво да се сложи!!! Всичко е индивидуално!
Отговори с цитат
Отговори

Контрол над темата
Начин на разглеждане

Правила за публикуване
Вие не можете да публикувате теми
Вие не можете да отговаряте в теми
Вие не можете да прикачвате файлове
Вие не можете да редактирате мненията си

BB кода е Включен
Усмивките са Включен
[IMG] кода е Включен
HTML кода е Изключен

Forum Jump

Вижте още за: Устниhyaluronica
Всички времена са във формат GMT +2. Часът е 16:24.