#1  
Стар 26th September 2008, 09:21
Аватара на InsaneAddiction
InsaneAddiction InsaneAddiction не е на линия
Запознат
 
Регистриран на: Feb 2008
Град: Sofia
Мнения: 113
По подразбиране Моля ви, помогнете ми!...

Моля ви за съвет и успокоение, защото преживявам най-кошмарните и напрегнати дни в живота си! Преди 10 дни стана нещо, което не ми се беше случвало никога ( може би това е и причината да го приемам толкова тежко и драматично). Презервативът се беше изхлузил по някакъв начин, докъто сме правили секс с приятеля ми и стана най-лошото - свършил си е изцяло в мен. За капак на всичко точно от началото на септември спрях противозачатъчните, а знаете какво казват за забременяването след спиране на хапчетата. Веднага след това (в рамките на не повече от час) пих хапчето за спешна контрацепция. Но паниката си остана голяма и току-що се връщам от трета консултация с гинеколог. Мненията и на 3мата ме объркаха тотално. Единият ми каза, че Ескапел, прието толкова бързо, свежда шансовете за забременяване до минимум и на 10 ден ( който е утре ) трябва да направя тест, но резултатът му можел и да бъде подвеждащ - т.е. да покаже бременност, а де факто да няма такава. Обясни ми в такъв случай след още 10 дни да направя втори тест и , ако и той е положителен, да отида веднага на преглед, за да ми даде лекарства за предизвикване на цикъл. Тези медикаменти можели да имат ефект, ако се приемат до 25 ден от забременяването. Тези думи доста ме успокоиха, но реших днес отново да отида на преглед при друга гинеколожка. Обясних й, че съм спряла противозачатъчните, казах й в кой ден след последния ми цикъл се случи това и тя ми каза, че общо взето е било околу оволацията, макар че това не гарантира бременност. Каза ми ,че вече е късно за тези лекарства , които предизвикват цикъл... И, че сега на 31.09, когато очаквам следващия си цикъл, ако не ми дойде, решението е само и единствено аборт. Мнението на третия гинеколог въобще не бих искала да го коментирам, защото не вярвах, че все още съществуват такива лекари. Буквално се смееше на ситуацията и ми каза, че пиенето на Ескапеле е било огромна грешка и да си нося сега последствията от обърканите ми хормони. Той пък каза на 15 ден да направя тест, не по-рано, нямало смисъл. И какво излиза? Едната ми казва прави на 10 ден, но не приемай резултата за категоричен - след 10 дни още веднъж тест, после хапчета за предизвикване на цикъл и няма да има бременност; другата ми казва от тест няма смисъл, за хапчета за цикъл е малко късно, чакай до датата, на която трябва да дойде, ако си бременна изходът е само аборт, а третият ми казва да правя тест на 15 ден и, че от ескапел нямало смисъл, а само съм си навредила.
Вече съм тотално объркана. Минали са само 9 дни , но живея в някакъв пълен стрес - сънувам кошмари в редките случаи, когато успявам да заспя, адски изнервена съм, буквално изпадам в нервни кризи - треперя цялата. Знам, че е твърде рано за притеснение - най- малкото цикълът ми все още не е закъснял. Но зная също и колко нередовен винаги е бил и шансът да дойде на време го свеждам до 0. Сега на 03.10 трябва пак да отида на преглед, в случай, че не ми дойде и не знам как ще избутам дните до тогава. Моля ви, дайте ми съвет. Нека, ако някоя от вас е пила тези медикаменти за предизвикване на цикъл, да ми пише. Напълно объркана съм от тези противоположни мнения на лекарите, при които бях. Направих всичко по силите си и все пак не мога да намеря спокойствие. А ми предстои най-важната година от следването и нещо като аборт би ми сринало психиката тотално. Моля за помощ и ви благодаря предварително!
Отговори с цитат
  #2  
Стар 26th September 2008, 12:32
Kali1 Kali1 не е на линия
Новобранец
 
Регистриран на: Apr 2007
Град: Plovdiv
Мнения: 24
По подразбиране

Не си писала на колко си години , но невиждам какво толкова изпадаш в такива паники ?!!! Ами ако има нещо то ще се разбере когато му дойде времето, няма смисъл да се съсипваш безпричинно !
Нищо няма да има , ще ти дойде . И трябваше да пиеш веднага след като е станало това постинор , не Ескапеле. Но не се шашкай толкова , пак ти казвам ..... късмет и пиши!
__________________
Винаги има начин!Искай и ще ти се даде!
Отговори с цитат
  #3  
Стар 26th September 2008, 12:44
Аватара на InsaneAddiction
InsaneAddiction InsaneAddiction не е на линия
Запознат
 
Регистриран на: Feb 2008
Град: Sofia
Мнения: 113
По подразбиране

Дано да си права, че няма защо да се притеснявам. На 22г. съм, не водя полов живот от скоро, все пак, но винаги съм се пазела изключително много, обаче явно с всеки стават непредвидими неща и грешки. В интерес на истината, до колкото разбрах Постинор Дуо вече не се произвежда или може би го няма по аптеките, нямам представа. Но онази сутрин аптекарката обясни, че Ескапел било единственото на пазара в момента. Искам да попитам и още нещо. Един от гинеколозите, с които се консултирах ми каза, че ако 1,2 дена след приема на Ескапел съм нямала кървене, значи е доста вероятно да съм бременна. Същевременно чувам от хора, които са го пили, че при тях е нямало такъв ефект. Вярно ли е това?
Отговори с цитат
  #4  
Стар 26th September 2008, 14:30
Аватара на demili 1
demili 1 demili 1 не е на линия
Редовен
 
Регистриран на: Oct 2007
Град: София
Мнения: 444
По подразбиране

Моето мнение е че трябва да се довериш на третия лекар. Ескапел е пълен боклук и само разтройва хормоните. Не се притеснявай и не ходи по лекари до 31.09. Дори и да си бременна не е кой знае колко фатално, има начини за прекъсване на бременността. Може с хапчета до 25-30 ден от забременяването, но много лекари са против тях , защото много объркват хормоните. Може да ти дам на ЛС номера на един добър гинеколог.
Отговори с цитат
  #5  
Стар 26th September 2008, 14:37
Аватара на InsaneAddiction
InsaneAddiction InsaneAddiction не е на линия
Запознат
 
Регистриран на: Feb 2008
Град: Sofia
Мнения: 113
По подразбиране

Не знам вече какво да мисля! В аптеката онази сутрин продавачката първо я попитах за Постинор Дуо, защото НИКОГА не ми се е налагало да стигам до такъв вид контрацепция. Винаги съм се пазила, затова преди време започнах и противозачатъчните. Та тази същата ми каза, че в момента Ескапеле бил единственият такъв препарат на пазара и де факто нямам избор. Относно хапчетата за прекъсване на бременността - те ми бяха най-голямата надежда, но чета днес цял ден и се оказва, че не са лицензирани в Бг и, че може и да се предизвика цикъл, но не е сигурно, че всичко от матката ще се изчисти, както при обикновен аборт. А това води до много усложнения и инфекции. Имам чувството, че от прекалена загриженост и отговорност към случващото се, сгреших, че съзнателно потърсих толкова мнения, защото те само ме объркаха допълнително...
Отговори с цитат
  #6  
Стар 26th September 2008, 18:59
Аватара на vafli4ka
vafli4ka vafli4ka не е на линия
Ветеран
 
Регистриран на: Jun 2008
Град: Хасково
Мнения: 938
По подразбиране

аз веднъж се наложи да пия,не съм забременяла и няма странични ефекти за сега,цикълът ми си е редовен и всичко е наред
__________________
If I opened my heart and stood naked before you would you know how to stand there and look in my eyes?!?!
Отговори с цитат
  #7  
Стар 27th September 2008, 13:00
Аватара на {Boni}
{Boni} {Boni} не е на линия
Маниак
 
Регистриран на: Jan 2008
Мнения: 2 520
По подразбиране

InsaneAddiction твърде много се вживяваш и то при положение, че си направила вече всичко по силите си. По-добре се успокой и престани да си внушаваш какво ли не... в крайна сметка от един момент нататък всичко е въпрос на шанс. Най-много от притеснение да ти спре цикълът и съвсем да си изкараш акъла (защото и това е възможно да се случи), но ти сега трябва да престанеш да мислиш какво е възможно и какво не, намери си занимание, излизай с приятели, изобщо прави всичко, за да си отвличаш вниманието от налудничави мисли!
__________________
The greater danger for most of us lies not in
setting our aim too high and falling short; but in
setting our aim too low, and achieving our mark.
Отговори с цитат
  #8  
Стар 27th September 2008, 13:27
Аватара на Patety
Patety Patety не е на линия
Редовен
 
Регистриран на: Aug 2008
Мнения: 335
По подразбиране

Момиче, знаеш ли че шансовете да забременееш, са почти нулеви. След като си пила и Ескапеле още повече. Не се вманиячавай излишно. Дори и да не си пила нищо пак може да не забременееш. Някой хора опитват месеци да си направят бебе и не става, ти тука за някакъв си фал , а и плюс, че си пила хапче - си мислиш, че може да е станало нещо.
Иначе за хормоните- то е ясно, че се разбъркват това е хормонално хапче, не бонбон. Другото е,че Постинор- вече не се произвежда, но за сметка на това в Ескапеле са същите активните вещества, така че двете са едно и също. И двете объркват хормоните, за това именно се и казва "хапчета за спешна контрацепция"!
Отговори с цитат
Отговори

Контрол над темата
Начин на разглеждане

Правила за публикуване
Вие не можете да публикувате теми
Вие не можете да отговаряте в теми
Вие не можете да прикачвате файлове
Вие не можете да редактирате мненията си

BB кода е Включен
Усмивките са Включен
[IMG] кода е Включен
HTML кода е Изключен

Forum Jump

Вижте още за: Моляпомогнете
Всички времена са във формат GMT +2. Часът е 09:29.