IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

След 15 години работа: Тайра Банкс със своя марка сладолед

6 април 2021 11 00

Моделката е избрала името SMiZE

Снимка: Getty

Тайра Банкс най-накрая завърши дългогодишния си проект.

Известната супермоделка и продуцент на предаването Dancing with the Stars пусна на пазара своя марка сладолед. За такъв бизнес Банкс заговори през 2019 година, но истината е, че работата е започнала много преди това. Според звездата, марката се разработва от 15 години и най-накрая е готова да излезе на пазара.

Банкс ще предлага шест вкуса с интересни имена. Феновете ще могат да се насладят на „Брауни, обичам те“, „Карамелена бисквитена кралица“, „Ягодова торта за рожден ден“, „Лилаво бисквитено чудовище и Аз“, „Солен карамелен крал“ и „Най-добрата ванилия, която съм ял“. Засега обаче ще трябва да почакаме за първия си досег със звездния сладолед, тъй като в момента той се предлага само в Санта Моника, където ще бъде и първият сладоледен магазин на SMiZE. Онлайн поръчките ще бъдат достъпни по-късно през годината.

„Аз и разработчиците на сладолед правим снимките, които виждате в социалните мрежи. Дори в този момент се снима“, казва Тайра пред Women's Health. Звездата допълва, че няма време да почива, защото иска всичко да бъде перфектно. „Колкото и да имаш нужда от баланс в живота си, когато започваш нещо ново, трябва да правиш много неща, за да успееш. Уверете се, че имате време за себе си, но не толкова много, че да провалите целия си проект“, съветва Банкс. Тя казва, че е имало моменти, в които не е използвала телефона си в продължение на 2 дни, тъй като е работила постоянно.

Създаването на сладоледена марка е дългоочакван успех за моделката, която обожава замразения десерт. „Сладоледът ме кара да съм щастлива. Преди си разговарях с мама докато аз ядях сладолед, а тя шоколад. Говорихме си за абсолютно всичко“, казва Тайра. Преди 15 години решава, че е време да превърне любовта към десерта в бизнес. Премиерата на марката трябваше да бъде през 2020 година, но пандемията провали този план и го отмени за 2021-а.

„Трябваше да отворим магазина на 1 май миналата година, но всички знаем какво се случи. Светът нямаше възможност да види това място. То още е там, но светлините са угаснали. Машините не работят, няма музика, няма работници, всички са изчезнали. Когато светът е готов, ще отворим“, обещава моделката. Казва, че заради пандемията екипът ѝ се смалил от 100 до 4 човека. Това обаче не спира работата, а напротив – кара всеки да използва пълния си потенциал, за да бъде всичко готово за след пандемията.

Банкс вече обмисля и разширяване на компанията SMiZE, като иска в нея да включи различни бизнеси – от издаването на детски книжки до основаване на менторска програма за недостатъчно обслужвани общности.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари