Шер изненада феновете си, обявявайки своето най-ново начинание. То обаче не е свързано с нейните певчески заложби. В средата на лятото певицата е решила да пусне своя марка сладолед, която носи името „Cher-lato“.
Бизнесът, който няма нищо общо с развлекателната индустрия, е ново начинание за 77-годишната изпълнителка. Но се оказва, че е планиран от няколко години насам.
„Да, това е истинско... Пускам моя желато…“, написа Шер в своя Instagram.
В поста си изпълнителката изтъква, че идеята за нейната марка сладолед тръгнала още преди 5 години. Но чак сега тя е успяла да я реализира. И ето че тя вече е факт.
Певицата със специална сладоледаджийница на колела
Точно като във филмите, Шер показа камион на колела, превърнат в сладоледаджийница, който да обикаля из улиците на града.
Клипът на звездата бе допълнен с откъс от хитовата ѝ песен Believe. В него се вижда брандираният камион. На него има безброй фунийки за сладолед, от който се подава самата Шер, която похапва от студеното изкушение в летните горещини.
„Всичко започна преди 5 години и сега най-накрая се СЛУЧВА“, разкри изпълнителката пред своите 2,6 милиона фенове.
Все още не е ясно кои са всички американски градове в които ще се предлага специалният сладолед на звездата, нито какви ще бъдат неговите основни вкусове. Но мнозина се надяват, че могат да зърнат самата Шер, която да продава от своя камион на колела.
Шер посетила Тина Търнър малко преди да почине
Възрастта все пак има значение – 76-годишната Шер се раздели с 36-годишния Александър
Любовта вдъхновява – Шер прави нова музика
Иначе в официалната страница на марката в Instagram пише, че сладоледите могат да бъдат открити в Калифорния.
„Вчера опитах шоколадов в „златна“ фунийка от камиона, паркиран край „Сънсет Булевард“. Беше голямо удоволствие!“, сподели фен на звездата. Друг пък помоли певицата да направи сладолед с вкус на пъпеш, защото го обожава.