Принц Хари и Меган Маркъл могат да предприемат една ключова стъпка, която ще им помогне да поправят обтегнатите си отношения с Чарлз III. Поне така смята кралският експерт Робърт Хардман.
Специалистът е убеден, че няма нужда херцозите на Съсекс да рекламират предстоящите си пътувания до Обединеното кралство. Трябваше да приемат поканата на монарха и да отлетят до замъка Балморал с децата си за лятната ваканция, за да прекарат поне няколко дни със семейството си далеч от очите на обществеността.
„Само тогава те ще могат да постигнат някакъв напредък в изграждането на взаимоотношения“, обясни Хардман.
Експертът също така твърди, че кралят е „недоволен“ от кавгата с най-малкия си син и постоянно се „тревожи“ за това: „Ето го, има двама сина. Той едва вижда един, и двама внуци, които почти не познава. Мисля, че той би искал някакъв modus vivendi („условия, позволяващи поне временни мирни отношения между воюващите страни“ – прибл.). Очевидно те не могат да се върнат към стария си кралски живот. Струва ми се, че те не искат това.
В същото време прогнозите за личните брандове на херцозите на Съсекс може да се провалят. Поне така смятат експерти. Принц Хари и Меган Маркъл бяха предупредени, че не могат да седят на два стола едновременно. Сега семейство Съсекс се възползва пълноценно от високите си титли, за да спечели авторитет в Холивуд, въпреки факта, че прекъсва последните си връзки с кралското семейство.
Според PR и маркетинг експерти подобно поведение може да повлияе негативно на развитието на личните им марки.
Рене Смит, основател и директор на креативната PR агенция Atticism, настоява, че за принц Хари и Меган Маркъл „последователността трябва да е ключова“: „Сегашната стратегия на семейство Съсекс за комбиниране на кралската власт с активна работа със знаменитости е уникална хибридна марка.“ но със сигурност носи предизвикателства, както и възможности.“
Според експерта разнообразната им дейност – от заснемането на филми и телевизионни сериали до лансирането на лайфстайл марки и участието в международни благотворителни инициативи – демонстрира желание да използват високия си авторитет на различни арени.
„Въпреки това, от гледна точка на PR, липсата на сплотен разказ може да обърка аудиторията им и потенциално да намали въздействието на тяхната марка. Мислете за това като за сценарий тип „майстор на всички сделки, майстор на нищо“. Всичко това може просто да отслаби марката им“, сигурна е Рене.