Риана стана част от голямото семейство на Олимпийските игри в Париж и демонстрира завидно чувство за хумор с последната си рекламна кампания.
Изпълнителката, която от години по-скоро се подвизава като бизнес дама, отколкото като певица, определено заслужава златен медал за своите умения с фотошопа. Наскоро тя пусна нова снимка в социалните мрежи, която е част от реклама за Олимпиадата във Франция, която ще започне на 26 юли. Очевидно Риана и нейната компания Fenty Beauty са един от спонсорите на игрите тази година и като такива получават специално внимание още преди началната церемония.
На 18 юли Рири обяви, че марката ѝ е официален партньор на Летните олимпийски игри в Париж и на последващите Параолимпийски игри, които ще започнат на 28 август.
За да сподели новината, майката на две деца публикува снимка, на която позира заедно с тубичка гланц за устни от марката Fenty Beauty. Двете страни се държат за ръце, нарисувани с помощта на фотошоп, докато споделят романтичен момент пред Айфеловата кула.
И докато някои искрено се забавляваха на изображението, по-наблюдателните фенове на Риана веднага забелязаха, че има нещо познато във фотошопираната публикация. Един от тях доказа, че има набито око и бърз разбра скритата шега. Той публикува в социалната мрежа Х една до друга двете реклами на Fenty Beauty, като на оригиналната всъщност се вижда дългогодишният партньор на Рири, A$AP Rocky, и е направена от фотографа Тициано Ди през юни, отново в Париж.
„Обзалагам се, че A$AP е казал нещо за Fenty Music и затова е премахнат от снимката. И аз искам такъв бляскав партньор“, написа един фен в коментарите.
Rihanna???? pic.twitter.com/s54DGmy7Id
— coko (@coko_moo) July 18, 2024
Новата инициатива на Fenty Beauty продължава „ангажимента на компанията за насърчаване на приобщаването и почитането на разнообразието на едно от най-големите спортни събития в света“.
Като част от партньорството, марката ще предостави комплекти за грим на 600 доброволци на възраст 18-21 години, които ще връчват медали на олимпийските и параолимпийските спортисти. Те също така ще преминат обучение за това как да постигнат облика и тоалетите за церемонията на победителите, проектирани от LVHM.
„Искам всички да се чувстват красиви, признати и овластени, независимо от техния етнос, култура, цвят на кожата и стил“, сподели Риана.
@tiziano.raw What’s up Paris ? @Rihanna & @A$AP Rocky at the #eiffeltower in #paris • #rihanna #asaprocky #louisvuitton #lvmh #olympics #paris2024 #tiktokfashion #artist ♬ original sound - Vogue
Междувременно феновете все още чакат нова музика от изпълнителката, което обаче може скоро да не се случи. Вместо това, тя пусна нова линия от марката си, този път за грижа за косата. Fenty Hair е проект, върху който Риана работи повече от четири години и най-накрая излезе на пазара миналия месец.