Виктория Бекъм – истинска кралица във всяко свое начинание – в професията, в забавленията и в личния си живот. Кралицата Пош Спайс на 50 – боса, до камината, в уюта на красивия си дом в Лондон – в специално интервю за Harper’s Bazaar.
По случай 17-годишнината на своя моден бранд, Виктория бе почетена със специална награда на церемонията, която списанието организира – „Жени на годината“. Г-жа Бекъм бе отличена в категорията „Бизнесдама на годината“ за 2024 г.
„За мен е голяма чест да получа наградата „Бизнесдама на годината“ на Harper’s Bazaar. Благодаря ти много #HarperSeven, че ми връчи тази награда… Обичам те толкова много!! Благодаря ти за красивите думи и за това, че си с мен в такава специална вечер!
Предприемачеството е да тръгнеш по свой собствен път и аз се гордея с моя екип и всичко, което изградихме през последното десетилетие. Ето какво е да мечтаете за големи неща, а след това – за по-големи. Това е само началото!!“, написа бившата спайска в своя инстаграм след събитието, на което 13-годишната ѝ дъщеря Харпър Бекъм ѝ връчи наградата след прочувствена реч.
Какво се крие зад истинския успех на една жена, която определено не слиза от върха цели няколко десетилетия?
Успешна музикална кариера, собствен бранд елегантни облекла, марка козметика, нов аромат, а вече и документални филми по Netflix – и разбира се, най-важната ѝ роля – футболна съпруга, майка на четири деца, а отскоро и свекърва – това е животът на Виктория Бекъм.
Виктория – мултифункционална и винаги на върха
И макар графикът на звездата да е изключително натоварен, г-жа Бекъм успешно жонглира с всички задачи.
Виктория работи върху документална продукция за Netflix, има ангажименти свързани с модната ѝ къща, а намира време за фитнес програма, здравословно хранене и поддържане на семейния уют.
Предстоящият документален филм е перфектният наследник на изключително успешното шоу за семейството – продукцията Beckham, спечелила „Еми“, която се фокусира върху нейния съпруг и пика в кариерата му.
„Те ще дойдат в Париж, за да отразяват шоуто и водещата част. След това ще ме последват в Ел Ей, защото там имам работа свързана с мода и красота, а след това в Ню Йорк, където правя някои неща за CFDA [Съвет на модните дизайнери на Америка].
След това в Маями с екипа за красота и следващата година в Прованс, създавайки следващия ми аромат.“, загатва само част от ангажиментите си Пош Спайс.
Предстояща хитова документална продукция
И макар все още информацията за шоуто да е оскъдна, Виктория хвърля малко светлина върху темите в него. За разлика от Beckham, в който има доста лични и семейни моменти, в новото предаване фокусът ще бъде бизнес империята Бекъм.
„Това е по-скоро насочено към мен като предприемач и дизайнер на бранда. Няма да е толкова лично. Осъзнавам, че съм малко като пътуващ цирк, дори когато съм на работа, но това е много фокусирано върху модата.
И очевидно, ще има елементи на децата, знаете – Харпър ще дойде в понеделник и ще я снимат за шоуто, но това наистина хвърля светлина върху бизнеса, особено за Америка.“
Модата и красотата – истинското амплоа на тази бизнесдама
Цели 17 години и почти две десетилетия, откакто Виктория дебютира своята модна линия, утвърждавайки елегантната съвременна естетика в Ню Йорк. Уникалният начин, по който стартира, лично говорейки с ключови модни журналисти, подсказва нивото ѝ на ангажираност още в самото начало.
Благодарение на своеобразния ѝ очарователен подход, Виктория проправя собствен път в света на модата и красотата.
С офиси в Лондон и Ню Йорк и водещ магазин в Mayfair, днес модният бранд Виктория Бекъм, печели одобрението на критиците и множество награди в индустрията, включително Най-добра дизайнерска марка и Марка на годината на модните награди на BFC (British Fashion Council). Облеклата, обувките, очилата и кожените изделия на бранда се предлагат в 230 магазина в 50 страни по света. И това ако не е пример за успех!
Преходът от дизайнерска муза към творчески директор е естествен, подхранван от нейната мания по дизайна и изкуството, автентично и прецизно внимание към детайла и подчертана чувствителност към лукса, който разпалва въображението – се казва на официалния сайт на бранда.
След успеха на марката за дамско облекло, Виктория създава две капсулни колекции с козметичния гигант Estée Lauder.
Малко след това лансира Victoria Beckham Beauty през 2019 г. Продуктите отговарят на безкомпромисните стандарти в модната индустрия: доказано представяне и максимално приятно изживяване за потребителите. Внимателно подбраната гама включва артикули, които наистина допълват най-доброто, което вече съществува.
Семейството зад г-жа Бекъм – любов, подкрепа, хармония
„Крус каза: Не знаех, че татко е толкова добър във футбола.“, спомня си Виктория за първия път, когато децата са гледали документалния филм. Виктория е изненадана, че те не са имали почти никакви въпроси след излъчването на продукцията. И макар да са присъствали през по-голямата част от живота, описан във филма, децата са все още малки, за да осъзнават случващото се.
„Беше много отдавна, те винаги бяха на игрите, но бяха и наистина малки и твърде млади, за да разберат. Бруклин попита за най-популярния момент в шоуто, сцената в която Дейвид казва, че баща ми ме е карал с Rolls-Royce на училище. Той се чудеше на кого е хрумнала идеята и колко дубъла са направили.
Дейвид беше в другата стая и гледаше монитора, а след това пъхна главата си покрай вратата. Не беше репетирано. Като танците в палатката. Нищо от това не беше репетирано.“
Семейство Бекъм, Снимка: Getty Images
Подкрепяща съпруга в един от най-трудните моменти
Дори противоречивият и скандален момент след Световното първенство през 1998 г. не предизвиква много коментари от децата. По време на мача за осминафиналите от Световната купа между Англия и Аржентина през 1998 г. Дейвид получава червен картон. След като Англия губи след дузпи, трудната ситуация го изправя пред тежки критики не само в Англия.
Във филма от 2023 г. Виктория споделя, че е казала на съпруга си вечерта преди мача, че е бременна с първото им дете, Бруклин.
„Казах на Дейвид вечерта преди мача. Той беше толкова, толкова щастлив, и двамата бяхме, и никога не е имало съмнение, че трябва да му кажа. Искам да кажа, това беше, което искахме и той не можеше да бъде по-щастлив.“, спомня си г-жа Бекъм.
Снимка: Getty Images
Очевидно уменията ѝ като стожер на семейството, още в ранните ѝ 20 години, говорят много за това как семейството се държи заедно и поддържа огъня и обичта толкова години. Виктория подкрепя съпруга си в трудния момент, през който преминава, обвиняван от фенове, медии и критици.
„Искам да кажа, че когато това се случи, Дейвид беше на същата възраст, на която Ромео е сега“, казва Виктория.
„Това е много за 22-годишен младеж. Има онова усещане за потъване или плуване и просто се захващаш с него. И ние се имахме един друг, а останалото е история. Но мислех, че моят Ромео трябва да премине през това… Не знам как би се справил с това, но нямахме избор.“
Виктория и Дейвид като все още млада двойка, Снимка: Getty Images
Не плаща данък обществено мнение
Още от времето ѝ в Spice Girls бившата изпълнителка е постоянно в светлината на прожекторите и на първите страници в медиите. А откакто се среща с новата топзвезда във футбола, мястото ѝ в топновините е гарантирано.
„Правя това твърде дълго. Предполагам, че съм го правила, когато все още израствах, но в днешно време просто се случва твърде много – твърде заета, твърде много деца, за които да се тревожим. Събудих се на 50 и ми пукаше по-малко.“
Неуморна дори и на 50 – не спира с новите бизнес начинания
С уникалния си инстинкт на истинска модна икона, дизайнерката изключително умело използва живота си като част от своето изкуство и най-новия си аромат, 21.50 Rêverie. Вдъхновен от романтично бягство през 2001 г. със съпруга ѝ Дейвид на остров Ява, когато той я изненадва с вечеря, сякаш излязла от най-сълзливите кино класики.
Името отразява часът на изненадата – 21.50 и душевното ѝ състояние в онзи момент – мечтание (Rêverie). „Кадифена следа от слива върху устните на друг“, гласи описанието на аромата.
За лансирането на аромата и колекцията за новия сезон, Виктория избира перфектното френско кътче – толкова романтично и емоционално, колкото онази тяхна среща. И мадам Бекъм уцелва десетката – избира Château de Bagatelle в Париж, построен през 1777 г. като къща за партита за брата на Луи XVI.
17 години по-късно империята върви нагоре и само нагоре
През 2023 г. продажбите на модния и козметичен бизнес на Виктория скачат с 52 % до £89 милиона, в сравнение с £59 милиона през 2022 г. Това значително намалява общите загуби за предходната година от £900 000 на £200 000.
Бизнесдамата определя успеха си с думите: „Това е огромно постижение. Компанията премина през толкова много през последните 17 години – възходи, падения, преструктуриране… това беше доста трудно пътуване.
Така че, най-накрая, да мога да кажа, че сме печеливши, е нещо, за което съм горда, защото това не е лесна индустрия и става все по-трудно да мога да кажа, че продавам дрехи в момента, когато гледате как се бори луксът...“
„Когато си помисля за последните 17 години… имам предвид, че имаше моменти, когато тази марка беше само пожари и всеки ден ги гасяхме. Но когато създадох аромата, тогава вярвам, че се превърнахме от марка в къща. Прекарах години в изграждането на проклетите основи. Сега наистина мога да започна да строя къщата.“, категорична е Виктория.
„Наскоро един приятел говореше с едно от децата и те казаха, че съм строител. И това съм аз.“
И в буквалния, и в преносния смисъл, съпругата на футболната легенда Дейвид Бекъм определено умее да съгражда – бизнес, семейство, дом, здрави лични и професионални връзки. Щастлива и малко натоварена в настоящето, 50-годишната дизайнерка проектира бъдещето с лека носталгия към миналото.
Една вечна неостаряваща класика – дами и господа, Виктория Бекъм!
Коментари