Принц Хари се появи изненадващо соло на благотворителна галавечер само няколко часа след като публикува видео на Меган Маркъл за безопасността в интернет.
Херцогът на Съсекс присъства на годишната Гала за отличия на Тилман в Чикаго, за да почете стипендиантите на Тилман и да набере средства за програмата за стипендии на Тилман. Той участва в панелна дискусия с пенсионирания сержант от ВВС на САЩ Израел Дел Торо, легендата на НФЛ Джейк Плъмър и повече от 40 стипендианти на Тилман.
Търгът събра повече от 300 000 долара, а събитието събра повече от 1 милион долара за програмата за стипендии на Тилман.
Това идва, след като принц Хари и Меган Маркъл се появиха във видео, публикувано на уебсайта на фондация Archewell, обсъждащо важността на справянето с цифровото насилие и приоритизирането на кибербезопасността на децата.
Меган Маркъл и принц Хари записаха видео послание за първата световна конференция за прекратяване на насилието над деца в Колумбия. Херцогът и херцогинята на Съсекс стояха един до друг и гледаха право в камерата, докато говореха за безопасността в интернет.
„Намираме се на кръстопът, където необходимостта от преоценка и преосмисляне на нашия подход към закрилата на децата става все по-ясна. Въпреки че нуждата от защита винаги е била ясна, сега е моментът да превърнем това осъзнаване в смислени действия“, започна Хари.
Маркъл продължи, като каза, че тя и съпругът ѝ „разпознават положителните аспекти на напредналите технологии в днешната реалност. Но в същото време има разбиране за това как цифровото насилие срещу деца е твърде очевидно в тази ера.“
Двойката преди това е обсъждала киберсигурността както заедно, така и поотделно. Така Хари говори за програмата по време на Глобалната инициатива на Клинтън в Ню Йорк през септември.
Видеото на двойката отбеляза първото им публично появяване заедно от два месеца. Последния път, когато семейство Съсекс бяха уловени от папараците, беше след звездно парти в чест на 55-ия рожден ден на Тайлър Пери в Монтесито на 14 септември.
В същото време Меган Маркъл е изправена пред сложни дилеми. Експерт каза пред Express, че лайфстайл марката ѝ е изправена пред редица предизвикателства, които вероятно ще ѝ попречат да успее.
Припомняме, че по-рано тази година херцогинята на Съсекс стартира проекта American Riviera Orchard. Под тази марка тя планира да продава различни продукти, включително конфитюр, храна за домашни любимци, домакински продукти и козметика.
Експертът по връзки с обществеността и брандиране Мат Янофски обаче смята, че продуктите имат малка връзка с Меган, добавяйки, че концепцията „не изглежда много привлекателна“ за потребителите: „Ако погледнете на това като на човек, който не знае кой стои зад марката, тогава всичко това изглежда странно. Няма история, няма връзка. Това се превръща в проблем, когато прелиствате целия каталог и преминавате от един продукт към друг.“
Що се отнася до името на компанията, American Riviera Orchard, Янофски каза, че звучи като куп несвързани думи: „Когато Меган за първи път пусна марката със сладко, бях малко изненадан. Когато работим с известни личности, ние ги насърчаваме да измислят продукт, който говори за това кои са те. Когато Меган започна бизнеса, имаше чувството, че току-що е хвърлила куп думи в ChatGPT. Говоря за този продукт редовно. Публично съм унищожавал стратегията на American Riviera Orchard толкова много пъти.
Въпреки факта, че бизнесът стартира преди няколко месеца, датата на официалното му навлизане на пазара все още не е определена. Янофски смята, че Меган и работещите по проекта са се провалили поради липсата на опит: „Когато действаш произволно, в крайна сметка ще бъдеш разкрит. Това е жалко, защото е напълно възможно зад марката да стоят много добри, приятелски настроени хора с добри намерения.“
Говорейки за шансовете на марката за успех, той добави: „Грешал съм и преди, но бих казал, че ситуацията на Меган е трудна в момента.“
Коментари