IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Меган Маркъл възпрепятства сближаването на принцовете Хари и Уилям

14 ноември 2024 17 50

Херцогинята на Съсекс застана на пътя на Кейт Мидълтън, която се опитва да ги събере

Снимка: БГНЕС

Кейт Мидълтън отдавна е смятана за главния посредник между принцовете Уилям и Хари. След като завърши химиотерапията, принцесата е готова отново да помири братята.

Тя насърчава Уилям да покани Хари да прекара Коледа със семейството си, но се тревожи за влиянието на Меган Маркъл върху решенията му. Въпреки желанието на опозорения принц да сключи мир, мнозина се опасяват, че съпругата му може да се превърне в пречка за възстановяване на отношенията.

„Колкото и да беше шумен Хари за желанието си да се помирят, много хора смятат, че той все още е под влиянието на Меган и има опасения, че нейната позиция може да му попречи да протегне ръка наистина.

„В края на краищата Меган и Кейт имат напълно различни идеи за това от какво се нуждаят, за да поправят връзката си“, сподели вътрешният човек.

Меган изобщо не държи да се завръща във Великобритания. Така по всяка вероятност и тази година децата ѝ няма да видят дядо си – крал Чарлз, който има и здравословни проблеми.

За сметка на това херцогинята на Съсекс се е съсредоточила върху професионалните си занимания. Маркъл има фенове, които с нетърпение очакват лансирането на нейната лайфстайл марка American Riviera Orchard, която трябва да дебютира през следващите месеци.

Херцогинята на Съсекс заинтригува обществеността с анонсиращ видеоклип преди осем месеца, но оттогава пази подробностите в тайна, разкривайки само логото.

Кралският експерт Тина Браун смята, че Меган е вдъхновена от успеха на марката Goop на холивудската звезда Гуинет Полтроу. Съпругата на принц Хари внимателно проучи бизнес пътя на актрисата.

Документите за търговска марка на Меган предполагат, че тя планира да продава набор от луксозни артикули, от висок клас стоки за дома до гурме конфитюри. Това не е първото влизане на херцогинята в лайфстайл пазара.

Маркъл преди това водеше лайфстайл блог, наречен The Tig, който включваше препоръки за пътуване и готвене, както и публикации на гости от приятели знаменитости. Меган стана заклет фен на Goop, докато пишеше блог, който затвори, след като започна да излиза с принц Хари, каза Браун.

Експертът припомни: „Goop привлече фенове на хилядолетието и големи инвестиции и се превърна в бизнес с 250 милиона долара – и някои от странните продукти в крайна сметка привлякоха внимание и приходи.“

Но дали проектът на Меган ще е така успешен, тепърва ще се разбере. Засега се вижда, че тя вече не излиза и на обществени събития със съпруга си принц Хари.

Автор на статията:
Tialoto.bg

КоментариКоментари