IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Новото шоу на Меган Маркъл идва този януари

6 януари 2025 17 50

Ето какво да очаквате от херцогинята

Снимка: БГНЕС

Снимка: БГНЕС

Меган Маркъл ще донесе цялата си любов на зрителите на Netflix още в началото на годината. 

На 2 януари херцогинята на Съсекс обяви, че новото ѝ лайфстайл шоу With Love, Meghan, ще се появи на екран съвсем скоро. Тя използва новия си профил в Instagram, който стартира ден по-рано, за да сподели детайли около начинанието си. Премиерата на предаването ще е на 15 януари и ще отбележи своеобразното завръщане на актрисата пред камера. Тя ще бъде както водещ, така и продуцент на шоуто, което ще е свежо и лично приключение за нея. 

В публикацията Меган сподели трейлъра към предаването, под който написа „Много се вълнувам да споделя това с вас! Надявам се да харесате шоуто толкова, колкото и аз, докато го правех. Желая на всички ви фантастична нова година! Благодаря на нашия прекрасен екип и екипа на Netflix. Не мога да изразя благодарността си за подкрепата – и забавлението! Както винаги, Меган“.

Маркъл, която засне шоуто в Монтесито, Калифорния, е видяна да готви в кухнята, да се грижи за пчелен кошер, да подрежда цветя в магазин и да е домакин на смесица от приятели и гости, включително съпруга си принц Хари. „Винаги съм обичала да взимам нещо доста обикновено и да го издигам“, казва тя във видеото, което е на фона на песента Do You Believe in Magic (“Вярваш ли в магията“). Допълни, че обича да изненадва хората с преживявания, които им напомнят, че тя мисли за тях. 

„Ние не се стремим към съвършенство, ние се стремим към радост. Любовта е в детайлите“, казва Меган на друго място в трейлъра. 

В официално съобщение Netflix описва шоуто като „вдъхновяваща поредица, продуцирана от Меган, херцогинята на Съсекс, която преосмисля жанра на лайфстайл програмите, съчетавайки практически инструкции и откровен разговор с приятели – нови и стари“

Изявлението продължава „Меган споделя лични съвети и трикове, прегръщайки игривостта пред съвършенството и подчертавайки колко лесно може да бъде да създаваш красота, дори в неочакваното. Тя и нейните гости запретват ръкави в кухнята, градината и извън нея и ви канят да направите същото“

Поредицата от 8 епизода, като всяка част продължава 33 минути, обединява най-близките приятели на Меган. Сред тях са дългогодишният ѝ гримьор Даниел Мартин и фотографът Делфина Блакие, съпругата на поло звездата Начо Фигерас, който пък е доста близък приятел на принц Хари. Предаването също ще включва актрисата и продуцент Минди Калинг, Трейси Робинс (съпругата на главния изпълнителен директор на Paramount Брайън Робинс), литературният агент Дженифър Рудолф Уол, основателят на Tatcha Вики Цай, колежката на Меган от „Костюмари“ Абигейл Спенсър и Кели МакКфий Зайфен, съосновател на Alliance of Moms. 

Добавяйки кулинарен привкус към поредицата, известните готвачи и ресторантьори Рой Чой и Рамон Веласкес, заедно с пионера на „от фермата до масата“ Алис Уотърс, споделят своя опит и страст към готвенето. 

Режисирано от Майкъл Стийд и ръководен от Лия Харитън (Selena + Chefs), предаването е сътрудничество между Archewell Productions на Меган и принц Хари и The Intellectual Property Corporation, подразделение на Sony Pictures Television. 

With Love, Meghan е първият самостоятелен проект на херцогинята за Netflix, предлагащ интимен и личен поглед към нейния свят. Той следва документалния филм на Меган и Хари от пет части, Polo, който направи премиерата си през декември, но не беше много популярен. За разлика от него, първият им документален филм, Harry & Meghan, дебютира с 81,55 милиона гледани часа, превръщайки се в най-гледаната документална поредица на Netflix. 

Откакто се оттеглиха от кралските си роли през март 2020 година и се установиха в Калифорния, двойката си извоюва място в медийната продукция чрез многогодишна сделка с Netflix, за която се съобщава, че е на стойност 100 милиона долара

Херцогинята на Съсекс е известна със страстта си към готвенето, която демонстрираше и в своя лайфстайл блог The Tig, както и с партньорството с Hubb Community Kitchen за създаването на готварска книга за набиране на средства – една от първите ѝ инициативи като член на кралското семейство. 

Миналата пролет пък Меган показа предстоящата си лайфстайл марка American Riviera Orchard, която все още не е пусната официално. На 15 април в социалните мрежи започнаха да се появяват буркани с ягодово сладко с логото на марката, предлагайки първи кратък поглед към новото начинание на херцогинята на Съсекс.

Съобщението и трейлърът за поредицата пристигнаха само ден, след като Маркъл стартира новия си профил в Instagram. Първата ѝ публикация включва видео, заснето от принц Хари, на обществен плаж в близост до дома им в Монтесито. На него Меган носи изцяло бял тоалет и тича по плажа, стигайки до водата, където пише в пясъка „2025“. 

Само няколко часа след пускането на профила, Маркъл успя да достигне 1 милион последователи.

За още новини от света на звездите последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари