Проблемите между Блейк Лайвли и Джъстин Балдони, които участват заедно във филма „Никога повече“ са в разгара си. Адвокатът на Балдони Брайън Фрийдман твърди в изявление, получено от People, че Лайвли също така е отправяла „заплахи да поеме“ филма им.
В изявление се казва: „Болезнено иронично е, че Блейк Лайвли обвинява Джъстин Балдони, че е използвал медиите като оръжие“, когато той твърди, че „собственият ѝ екип е организирал тази жестока атака, като е изпратил на The New York Times грубо редактирани документи още преди да подаде жалбата“.
„Публикуваме всички доказателства, които ще покажат модел на тормоз и заплахи за превземане на филма“, добавя Фрийдман и твърди: „Нищо от това няма да е изненада, защото в съответствие с предишното си поведение Блейк Лайвли е използвала други хора, за да предава тези заплахи и да тормози по начина, по който получава каквото иска. Разполагаме с всички разписки и още подробности.“
Изявлението на Фрийдман идва в момент, когато Лайвли – която се снима заедно с 40-годишния Балдони в „Никога повече“ – подаде съдебен иск срещу звездата и други лица, включително продуцентските партньори на Балдони. Тя твърди, че е била подложена на сексуален тормоз и ответна клеветническа кампания, целяща да опетни репутацията ѝ.
В понеделник, 6 януари, юридическият екип на Лайвли заяви пред People, че нейните „сериозни твърдения за сексуален тормоз и репресии“, подадени за първи път в жалба в Калифорния на 20 декември 2024 г., са „подкрепени с конкретни факти“.
Съдебният иск на Джъстин Балдони за статията на Блейк Лайвли съдържа твърдения за „подправени“ текстове и др.
Всичко, което трябва да знаем за делото
„Това не е „вражда“, произтичаща от „творчески различия“ или ситуация „той каза/тя каза“, се казва в изявлението на адвокатите ѝ. „Както се твърди в жалбата на г-жа Лайвли и както ще докажем по време на съдебния процес, Wayfarer (Studios) и неговите сътрудници са участвали в незаконна, репресивна абстракция срещу г-жа Лайвли за това, че просто се е опитала да защити себе си и другите на снимачната площадка. И техният отговор на иска беше да започнат още атаки срещу г-жа Лайвли след подаването му.“
Изявлението на адвокатите продължава така: „Сексуалният тормоз и отмъщението са незаконни на всяко работно място и във всяка индустрия.“ „Класическа тактика за отклоняване на вниманието от твърденията за този вид неправомерно поведение е да се „обвини жертвата“, като се внуши, че тя е предизвикала подобно поведение, сама си го е причинила, не е разбрала намеренията или дори е излъгала“, пишат те.
„Друга класическа тактика е нарушителят да внуши, че той всъщност е жертвата. Тези концепции нормализират и банализират твърденията за сериозни нарушения“.
„Най-важното е, че изявленията в медиите не са защита срещу правните претенции на г-жа Лайвли“, добавиха от правния екип на Лайвли. „Ще продължим да предявяваме претенциите ѝ във федералния съд, където върховенството на закона определя кой да надделее, а не хиперболите и заплахите.“
В първоначалната си жалба 37-годишната Лайвли твърди, че Балдони, който е режисьор, продуцент и изпълнител на главната роля в „Никога повече“, е проявил „обезпокоително“ и „непрофесионално“ поведение, което е довело до „враждебна работна среда“.
Жалбата на актрисата включва обвинения, че Балдони и друг продуцент са влезли в ремаркето ѝ „без покана“, докато тя е била съблечена или кърмила, твърди, че Балдони „внезапно“ я е притиснал да „симулира пълна голота“ в сцена на раждане и „импровизирал физическа близост, която не е била репетирана, хореографирана или обсъждана с г-жа Лайвли, без да е включен координатор на интимните сцени“.
На 31 декември Балдони подава и иск за 250 млн. долара срещу „Ню Йорк Таймс“ заради статията на вестника от 21 декември за жалбата на Лайвли, като твърди, че именно актрисата „е участвала в пресметната клеветническа кампания“.
В предишно изявление пред People Фридман твърди, че жалбата на Лайвли е подадена, за да „поправи негативната ѝ репутация“. Адвокатът също така нарече твърденията ѝ „фалшиви, възмутителни и умишлено солени“.