Меган Маркъл ще рекламира продуктите на своята марка директно на зрителите, използвайки Netflix. 43-годишната херцогиня на Съсекс дебютира с продуктите на American Riviera Orchard през март миналата година, демонстрирайки ги в социалните медии, докато подаряваше буркани с домашно сладко на известните си приятели.
По това време възникнаха много въпроси кой точно управлява марката, кой я финансира и какви продукти ще произвежда. Преди това източник каза на Page Six, че въпреки слуховете, Маркъл наистина е главен изпълнителен директор на нейната компания.
Сега стана ясно, че Netflix също участва в разпространението на стоки, които ще бъдат свързани с новото лайфстайл шоу на Markle, Love, Meghan, което ще се появи в стрийминг услугата на 15 януари.
Това не е първият път, когато стрийминг гигантът пуска продукти успоредно със съдържанието си.
Когато Netflix и Cupcake Vineyards пуснаха ограничено издание шардоне, наречено Love Is Wine миналия февруари – връзка с тяхното риалити шоу Love Is Blind – виното се разпродаде онлайн за дни.
„Колкото повече Netflix се включва в действие на живо, толкова повече ще има смисъл за тяхното бъдеще“, каза холивудски източник пред Page Six.
Меган вече е подала заявления за търговска марка за своите продукти, за да покрие широка гама от тях за дома, включително прибори за хранене, кухненски съдове, прибори за сервиране и други. В списъка бяха и желета, конфитюри, мармалади, плодови консерви и различни мезета и масла.
И докато тя и принц Хари са се насочили доста усърдно към изпълняване на професионалните си ангажименти, то стана ясно, че те все пак отделят време и за семейството. Съвсем скоро се разбра за тяхна ваканция с децата им принц Арчи и принцеса Лилибет.
Миналия декември съпрузите се появиха в коледна картичка, публикувана от приятел на Хари, където присъства и Арчи – на джет с баща си. Феновете забелязаха удивителната прилика между двамата.
Въпреки напускането на принц Хари и Меган Маркъл от кралското семейство през 2020 г., титлите за Арчи и Лилибет бяха запазени от Чарлз III, което може би се дължи на желанието на монарха да подобри отношенията със семейство Съсекс в бъдеще.