Ариана Гранде – певица, актриса, текстописец и успешна бизнесдама.
Само на 31, а вече генерира приходи в различни сектори, от нейния R.E.M. бранд за красота, който печели 2,3 милиарда долара през първото тримесечие на 2022 г., към нейната ароматна империя, която генерира над 1 милиард долара глобални продажби. Партньорството на певицата с HYBE допълнително разширява нейния глобален бизнес обхват.
Най-новото начинание на номинираната за „Оскар“ актриса е капсулна колекция съвместно със Swarovski.
На пръв поглед крехката блондинка поставя творческия си печат върху линия от 16 части с етикета на една от най-известните марки луксозни бижута.
Предстои премиерата на новия филм Wicked, но Ариана Гранде съвсем не мисли да забавя темпото. Навлизайки в света на луксозните бижута, Гранде работи заедно с глобалния творчески директор на Swarovski, Джована Енгелберт.
Миналото лято изпълнителката бе обявена за посланик на Swarovski и участва в празничната кампания на марката, озаглавена „Парти на мечтите“. И докато певицата винаги е зашеметявала с техните блестящи творения, тя никога не е участвала в проектирането им – досега.
„Развълнувана съм да продължа творческото си пътуване със Swarovski, като внасям любовта си към музиката и себеизразяването в тази блестяща колекция бижута, създадена съвместно с Джована. Нямам търпение всички да открият своя уникален блясък и да се насладят на тези красиви бижута толкова, колкото и аз.“, казва Ариана в специално изявление, цитирана от списание Harper’s Bazaar.
В ексклузивно интервю за изданието, Енгелберт разказва колко е прекрасно да работи с Гранде, като споделя, че дните им заедно са прекарали в смях и обсъждане на увлечението им по бижутата и модата.
„Целият ми екип беше влюбен в нея, тя беше толкова професионална, забавна и лесна за работа. Мислех, че тя е идеалното решение, защото тя е толкова многостранна жена. Тя сама си е шеф.“, казва Джована Енгелберт.
Резултатът от тяхното сътрудничество е брилянтна колекция от 16 части, която празнува връзката на Гранде с музиката чрез аксесоари, украсени с кристали и перли, които са едновременно поразителни и елегантни.
От бижу за уши, оформено като троен ключ, до причудлива тиара, която не би изглеждала неуместно върху нейната героиня от Wicked, Глинда, колекцията включва гама от стилове, които са напълно „Grande“ – с някои игриво различни обрати.
Всяко бижу получава своя блестящ момент с великолепна черно-бяла снимка с участието на Гранде, направена от Мерт Алас и Маркъс Пигот.
„Тя искаше да стане още по-смела. Искахме блясък, но свеж и млад поглед върху него.“, казва още творческият директор.
Артикулите изглеждат модерни и смели, но все пак излъчват вечна елегантност.
„Искам да кажа, че искаме да създаваме повече заедно, така че нека видим накъде ще отидат нашата креативност и интуиция оттук нататък.“, Джована загатва желанието за бъдещи проекти с певицата.
Световната премиера на капсулната колекция Ariana Grande x Swarovski е на 30 януари.