Орландо Блум е на шофьорската седалка за новия си професионален ангажимент – лице на Porsche Design.
Като нов посланик на марката, 48-годишният актьор демонстрира както часовници, така и очила в кампания, пусната преди няколко дни. Самият Блум нарича новата си роля „голяма чест“.
„От първия ни разговор бях развълнуван от идеята за партньорство. Веднага усетих, че екипът на Porsche Design и аз споделяме взаимна страст към страхотния дизайн и подобен начин на мислене. Марката има уникален начин да претвори безпогрешния дизайн и вечната елегантност на икони като Porsche 911 в лайфстайл продукти. Тази смесица от естетика, вдъхновена от спортните автомобили, уникално наследство и изключителен начин на живо наистина ме очарова. Вълнуващо е да бъда част от тази история на успеха“, сподели актьорът в официално изявление.
Щефан Бюшер, главен изпълнителен директор на Porsche Lifestyle Group, нарече Блум „перфектен избор“ за продуктите на неговата компания заради това как той „наистина въплъщава нашия начин на живот, както и нашите споделени ценности за автентичност, стил и страст към съвършенството“.
Бюшер добавя „Като всепризнат актьор с международна привлекателност и популярност по целия свят, Орландо ще подобри още повече глобалната слава на Porsche Design и положителното възприемане на нашата марка“.
Сред представените дизайни, носени от Блум – който е известен като дългогодишен фен на Porsche – са часовника Chronograph 1 и моделът очила P’8478. Часовникът, създаден през 1972 година от Фердинанд Александър Порше и усъвършенстван от марката през 2022 година, е вдъхновен от арматурното табло на Porsche 911, което също получава главна роля в кампанията. Аксесоарът продължава да се изработва ръчно във фабриката за часовници на Prosche в Солотурн, Швейцария.
Що се отнася до очилата, моделът P’8478 е сред шестте други слънчеви очила и диоптрични стилове от колекцията за 2025 година. Изработен от лек титан и устойчив на надраскване поликарбонат, P’8478 съчетава иновативен дизайн с максимална производителност и издръжливост.
Лайфстайл марката, основана през 1972 година от професор Фердинанд Александър Порше – се продава по целия свят в официалните магазини на Porsche Design, универсални магазини от висок клас, специализирани търговци на дребно и онлайн магазина на фирмата.
Орландо Блум заменя Патрик Демпси като лице на Porsche Design. Той наскоро показа любовта си към високите скорости в предаването Gran Turismo.