Ново готварско лайфстайл шоу по Нетфликс, развитието на собствения ѝ бранд стоки за дома, както и доброволческата ѝ дейност – за Меган Маркъл важните роли сякаш непрекъснато се увеличават.
За херцогинята този напрегнат начин на живот явно се отразява на емоционалното ѝ състояние. Високите очаквания, които сама е поставила и на които трябва да отговаря, определено създават стрес.
Маркъл отложи старта на шоуто „С любов, Меган“ заради ангажименти покрай големите пожари в района на Лос Анджелис. Меган раздаваше храна на пострадалите, приютяваше приятели в дома си и дори дари от собствените си бюти продукти и козметика на тийнейджърки, които загубиха домовете си.
Успоредно с шоуто, целта на Меган Маркъл е да развие своя лайфстайл бранд стоки за дома, а самото предаване да ѝ помогне да популяризира бизнеса си.
„С любов, Меган“ стартира на 4 март по Нетфликс.
Междувременно Меган започна да споделя интимни моменти от живота си със своите 1,8 милиона последователи в инстаграм, включително прочувствено послание до принц Хари за Свети Валентин, заедно със снимка, на която се целуват. Херцогинята се завърна в социалната мрежа след дълго отсъствие, а първата ѝ публикация е видео, заснето на плажа от принц Хари. На него Меган е без грим и се наслаждава на спокойствието на морския бряг.
Професор Джонатан Шалит, председател на InterTalent Rights Group, каза, цитиран от Daily Mail, че Меган вероятно е „работила много усилено в продължение на четири или пет месеца“ в подготовка на готварското си шоу.
Мениджърът на таланти, който е работил с известни личности, включително Катрин Дженкинс и Дейм Джоан Колинс, каза пред MailOnline: „Когато управлявате програма или подкаст, има много упорита работа, която не виждате. Моето предположение е, че тя работи много усилено от четири или пет месеца.
Чувствате натиск, когато направите работата си публично достояние, за да бъдете оценявани – винаги ще има натиск.“
Професор Шалит добави, че Меган се превръща във „инфлуенсър с влияние“ и „работи усилено, за да плати сметките“ – с „впечатляваща“ ангажираност в социалните медии.
Херцогинята ще предлага гама от продукти, която ще включва продукти като конфитюр, мед и зехтин, както и висок клас стоки за дома. Меган изпрати 50 от своите конфитюри през миналата година, след като за първи път обяви стартирането на бранда.
Продуктите първо ще се появят в два американски мола в покрайнините на Далас и Филаделфия, разкри MailOnline тази седмица. От Netflix ще отделят място за марката в два от новите си физически магазина.
Херцогинята имаше значителен неуспех, когато нейната поредица от подкасти в Spotify за 20 милиона долара беше спряна, а изпълнителният директор на Spotify Бил Симънс, описа Меган и Хари като „измамници“. Петгодишната сделка на двойката за 100 милиона долара с Netflix изтича по-късно тази година и запознати смятат, че няма да бъде подновена.
„Ако шоуто на Меган е огромен хит и тя продава тонове продукти, тогава може би Netflix ще го преосмисли, но на този етап всичко е в това да подкрепят нейното шоу и след това тихо да оставят договора да приключи.“, каза източник пред изданието.
От медиите стана ясно, че шоуто се редактира, „за да се включи филантропската работа на Меган около пожарите“, която включваше посещение и помощ на пострадалите в Алтадена, Калифорния.
„Това е по-голяма сделка за нея, отколкото за Netflix. Ако шоуто ѝ не тръгне, тогава нейните стоки тихо ще бъдат извадени от рафтовете и заменени с продукти, свързани с по-популярно шоу. Netflix разполага с огромен арсенал от предавания, от които да се възползва, така че това начинание в търговията на дребно има смисъл.“, споделиха още източниците.