IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Меган Маркъл промени името на лайфстайл марката си

19 февруари 2025 09 00

Само по-малко от година след основаването ѝ

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

Меган Маркъл се отказва от първоначалното име на лайфстайл марката си, само по-малко от година след основаването ѝ. 

Само дни преди дебюта на шоуто ѝ With Love, Meghan по Netflix на 4 март, херцогинята на Съсекс обяви, че е ребрандирала компанията си от American Riviera Orchard на As Ever. Стартирайки заедно с предаването ѝ за готвене, градинарство и забавление, новата марка е отражение за голямата стъпка в личния живот на Маркъл. 

На 18 февруари самата Меган сподели новината в социалните мрежи. Тя публикува видео в личния си профил в Instagram, в което за кратко участва и принц Хари, който казва „Записва“, след което подава телефона на съпругата си. 

„Тайната е разкрита“, казва Маркъл, която се усмихва широко, облечена в бяла риза и дънки. „Шокирана съм, че успяхме да опазим всичко в тайна толкова дълго време. След две седмици шоуто ми излиза на екран, което е много вълнуващо за мен. И също така бизнесът ми, който смятам, че е обект на огромно любопитство“

Тя допълва „Миналата година сметнах, че American Riviera звучи като прекрасно име. Това е моят квартал; прякор на Санта Барбара, но ме ограничаваше само до неща, които са създадени или отгледани в района“

„След това се появи Netflix не само като партньор за шоуто ми, но и като партньор в бизнеса, което беше нещо огромно. Така че се замислих и чаках удобния момент да споделя име, което патентовах през 2022 година, и това е моментът. Името е As Ever“, разкри Меган. 

Бившата актриса обясни, че новото име е продължение на бившия ѝ блог The Tig. 

„As Ever означава както винаги е било и, ако ме следвате от 2014 година с The Tig, знаете, че винаги съм обичала готвенето, създаването на неща и градинарството – това е моето призвание. И през последните години нямах възможност да споделям тези неща с вас, но сега мога, така че, докато нещата започват да се завръщат постарому, исках това да го чуете от мен“, казва още Меган във видеото. 

Херцогинята обеща, че първоначалните продукти, които са били включени в портфолиото на American Riviera Orchard ще останат и след смяната на името. За всички, които са искали да си купят нейното прословуто сладко, Меган обеща, че ще го има на пазара. Тя допълни, че ще включи и още много други продукти, които сама тя е изпробвала или все още използва в ежедневието си. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lili (@honey_queenbee74)

В описанието под видеото херцогинята обяснява още малко за новото си бизнес начинание. 

„Новата глава е продължение на това, което винаги е бил моят език на любовта – красиво да съчетавам всичко, което ценя, включително градинарство, забавление, смислено живеене и намиране на радостта във всичко“, пише тя. 

Новото име е почит към The Tig – лайфстайл блогът, който Меган стартира през 2014 година, докато участваше в сериала „Костюмари“. Тя закри сайта три години по-късно, след като започна връзка с принц Хари. Според официалното описание, As Ever отразява идеята за продължение – символизирайки началото на новата компания и шоуто по Netflix точно от мястото, където приключи The Tig. 

Сега вече е ясно, че Меган е намеквала за смяната на името още от стартиране на своя профил в Instagram. Всеки неин пост е подписан с As Ever, Meghan. Малко по-традиционна за британския английски, фразата се използва за завършване на съобщения към по-близки приятели, колеги или дългогодишни партньори. Показва, че чувствата, емоциите и позицията на изпращача не са се променили. 

Според описанието, марката на Меган ще е отражение на всичко, което херцогинята обича – семейство, готвене, забавление и домашен декор. 

За още новини за звездите последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари