Всички знаем, че Сара Джесика Паркър има нюх за мода. Все пак тя съживи емблематичната нюйоркчанка Кари Брадшоу, която и до днес е еталон за стил и красота.
На 25 март Паркър навърши 60 години и отпразнува рождения си ден по най-типичния за нея начин – с модна кампания.
Актрисата се присъедини към онлайн платформата за мода и лайфстайл Zalando, която току-що пусна пролетно-лятната си колекция. Рекламните лица са Сара Джесика Паркър и италианският певец Мамуд.
Кампанията, заснета на оживен фон на окъпан от слънце площад, се задълбочава във вековния въпрос „Какво да нося?“ през свежа и обективна гледна точка. Рекламата улавя Паркър и Мамуд, които изследват набор от възможности за облекло.
Независимо дали се обличат за приятелско кафе, оживено градско соаре или елегантно вечерно събиране, техните селекции капсулират силата, произтичаща от личния стил.
Паркър облича рокля от Diane von Furstenberg, подчертавайки новообявеното ексклузивно партньорство на Zalando с марката.
„Изборът на тоалет е като да разкажете личната си история. Независимо дали е нещо ежедневно, или официално, тази кампания на Zalando почита ежедневния ритуал за всеки от нас. Важното е, че ни напомня, че няма грешен избор“, казва Паркър.
Мамуд добавя „Дори с моя ексцентричен външен вид, аз все още се чудя какво да нося, когато съм притиснат от времето. Тази кампания резонира с всеки, който някога е размишлявал пред огледалото, преди да излезе от вкъщи“.
Сара Спанар, вицепрезидент на глобалния маркетинг в Zalando, каза за новата реклама „Изборът на облекло е ежедневно отражение на идентичността и емоцията. Ние празнуваме тези моменти, съживени от Сара Джесика Паркър и Мамуд. Нашата цел е да овластим нашите клиенти и да действаме като техен вдъхновяващ партньор“.