IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Лайфстайл брандът на Кейт Мос е пред закриване

29 април 2025 14 50

Топмоделът няма късмет в бизнес сферата – нейната марка непрекъснато има проблеми с властите

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

Макар да се радва на огромен успех като супермодел, Кейт Мос не успя да развие собствения си уелнес бранд.

Марката Cosmoss е изправена пред задължително заличаване по-малко от три години след основаването си.

Уелнес марката все пак избегна заличаването, тъй като новите официални документи показват, че заплахата е преустановена.

Само седмици след като компанията получи официално предупреждение, че може да бъде премахната от официалния регистър, Companies House потвърждава, че действието вече е спряно.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by COSMOSS (@cosmoss)

The Mail разкри през февруари, че Cosmoss е изправена пред заличаване, предизвиквайки загриженост у феновете на Мос за бъдещето на нейното лайфстайл начинание.

Моделът стартира бранда през 2022 г., като обеща да предлага различни продукти, – от чайове и кремове за лице до спрейове за £105. Въпреки отсрочката, Cosmoss не е публикувал в официалния си акаунт в инстаграм от февруари – необичайно затишие за лайфстайл марка.

Последната публикация от 20 февруари е пълна с оплаквания на клиенти.

„Има ли нещо нередно с вашия уеб магазин в ЕС? Опитвам се да направя някои покупки, но количката не се зарежда. Опитах и на iPhone, и на Mac.“, пише клиент на бранда под публикацията.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by COSMOSS (@cosmoss)

Когато Кейт стартира Cosmoss през 2022 г., тя заяви, че ще „отвори врата към баланс, възстановяване и любов“.

Според съобщенията уелнес марката е дължала заеми в размер на поне £405 000 през април 2023 г.

Продуктите за грижа за кожата направени от „мощни, естествени вещества“, са разделени на три ежедневни ритуала, които струват общо над £400.

Марката продава 20 пакетчета билков чай за 20 паунда, както и парфюми и кремове за кожа – включително регенериращо масло за лице за 105 паунда и спрей за стая Sacred Mist за 125 паунда.

Мос твърди, че Cosmoss е „самостоятелна грижа, създадена за съвременните пътешествия в живота“. Брандът, пуснат на пазара на 1 септември 2022 г., бе смятан за британска версия на американския бранд Goop на Гуинет Полтроу.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by COSMOSS (@cosmoss)

Кейт кандидатства пред Службата за интелектуална собственост (IPO) през 2022 г. за търговската марка Cosmoss за продажба на различни неща – от ароматерапевтични свещи, витамини, добавки и чайове, до списания и домашно обзавеждане, но датската фирма Pharmacosmos възрази срещу нейната кандидатура.

Компанията, която произвежда продукти за хора с недостиг на желязо, е на пазара повече от 50 години.

След като възражението бе оттеглено, марката отново се сблъска с негативна реакция през март 2024 г., когато Кейт се похвали, че е успяла там, където най-добрите учени в света са се провалили – и е открила чудодейно лекарство за екзема.

От бранда обещават, че само едно нанасяне на нейното ново масло за кожа Golden Nectar за £105, може незабавно да ви отърве от екзема или друго нелечимо кожно заболяване – псориазис.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by COSMOSS (@cosmoss)

Уебсайтът на NHS обаче заявява, че няма лек за екзема или псориазис, които са болезнени състояния, чиито симптоми обикновено се лекуват с овлажнители, както и с кремове и мехлеми за намаляване на подуването и зачервяването по време на обостряния.

Кейт беше критикувана от главния лекар на NHS професор сър Стивън Поуис заради „подвеждащите здравни твърдения“.

Преди това марката имаше проблеми с федералните власти в Съединените щати заради планове за пускане на пазара на здравословен продукт, получен от канабис.

За още новини от света на звездите последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook

Автор на статията:
Донка Найденова

КоментариКоментари