Принц Хари и Меган Маркъл решиха да наемат комуникационен стратег, който да им помогне да поправят репутацията си, която е значително накърнена от поредица от скандали. Херцозите на Съсекс решиха да преразгледат състава на отбора си.
Важна стъпка беше назначаването на Мередит Кендъл Мейнс, която ще ръководи нов екип от 11 души. Това решение подчертава желанието им да създадат по-структурирана и йерархична организация, подобна на тази в кралското семейство, където всеки член на екипа има ясно определени роли и отговорности.
Една от ключовите стратегии на Хари беше да привлече специалисти от Обединеното кралство. Той осъзнал, че работата с холивудски публицисти не дава очакваните от него резултати, затова решил да се съсредоточи върху местни професионалисти, които по-добре разбират контекста и спецификата на британската култура и общественото мнение.
Всеки старши служител в новия екип ще получава шестцифрена заплата, което би трябвало да помогне за решаването на проблема с текучеството на персонала и да осигури стабилност на работното място.
Основните цели на този нов екип включват не само възстановяване на статута на Хари във Великобритания, но и стартиране на нов търговски проект, който би могъл да се превърне в значителен източник на доходи. Те също така планират да разширят бизнеса на Меган, който също се превърна във важна част от живота им, след като напуснаха кралското семейство. Двойката се надява, че с нов подход и обновен екип ще могат да си възвърнат общественото доверие и да преодолеят негативното въздействие на съдебните спорове и медийната критика.
През това време Меган Маркъл реши да привлече общественото внимание върху семейството като показа дъщеря си, облечена като пчелар.
@dailymailroyals Meghan Markle has shared a adorable video of her and daughter Lilibet in matching beekeeping suits, giving fans a sweet glimpse of the three-year-old as they walk hand-in-hand toward a hive. ?? ?Meghan #beekeeping #meghanmarkle #royalfamily #royalnews #princesslilibet ♬ sonido original - ???????⁴
Херцогинята за пореден път публикува трогателно видео с дъщеря си Лилибет. Видеото запечатва момента, в който херцогинята на Съсекс и тригодишната ѝ дъщеря се отправят към кошерите. Това видео беше специално не само заради съдържанието си, но и защото феновете успяха да видят лицето на Лилибет за първи път, което предизвика буря от емоции.
Във видеото майката и дъщерята бяха облечени в еднакви бели пчеларски тоалети, което придаде особен чар на момента. Един особено трогателен момент във видеото беше, когато Меган нежно погали гърба на дъщеря си, показвайки любовта и грижата си.
Заслужава да се отбележи, че Меган вече е споделила страстта си към пчеларството в епизод от сериала си в Netflix, „С любов, Меган“.
„Чувствам радост и мир“, каза тя, докато вадеше мед от кошера. Това хоби се е превърнало не само в хоби за нея, но и в начин да намери хармония в живота, а сега се е превърнало и в общо занимание с дъщеря ѝ, което го прави още по-значимо.
Но докато оправя реномето си, се оказа, че Меган се е скарала с Vogue. Появиха се нови подробности около скандала между нея и бившия редактор на британския Vogue Едуард Енинфул, който уж не е успял да постигне споразумение с херцогинята на Съсекс за снимки на корица през 2022 г.
Оказа се, че Меган е представила невъзможен списък с искания към редакционния съвет и дори се е опитала да се свърже с Анна Уинтур от главния американски Vogue.
Първоначално се смяташе, че Маркъл и Енинфул са разработили концепцията за снимките и интервютата, но са се сблъскали заради графиците. Оказа се, че съпругата на принц Хари много искала да участва в документален филм за британското издание Vogue, но главният редактор вече бил ангажирал друга звезда – Линда Еванджелиста. Което вбеси Меган и тя напълно отказа да участва. Това доведе до скарването ѝ с Едуард.
Проблемите с графика обаче не бяха единствената причина корицата никога да не се появи. Източникът каза, че Меган иска „глобален обхват“, като се появява на кориците както на британския, така и на американския Vogue, както и на кориците на други списания.
„Тя поиска контрол над фотографа, писателя, окончателната редакция, снимките, заглавията на корицата и искаше да създаде глобална история. Никой редактор не би се съгласил с това. Никой не би направил това. Дори по молба на Бионсе“, подчерта анонимен източник.
Меган дори уреди личен разговор в Zoom с Ана Уинтур, за да се опита да представи идеята. „Ана не се интересуваше“, казва източникът, добавяйки, че по това време списанието вече е имало звезда на корицата си – Серина Уилямс.