IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Вкус на лято – брандът на Меган Маркъл се завръща с нови вкусни изкушения

18 юни 2025 15 00

Херцогинята ще предложи на клиентите си нови сладки попълнения към меда, бисквитите и конфитюрите

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

С настъпването на лятото Меган Маркъл отбелязва завръщането на бранда си As Ever

И макар началото на лайфстайл марката на бившата актриса да беше малко трудно, поради различни проблеми с патентоването на името, то беше ударно

След като буквално за по-малко от час херцогинята разпродаде наличните продукти на сайта си, явно е решила да поднови наличностите

Брандът As Ever на Меган Маркъл предлага домашни гурме сладка, бисквити и мед от цветя в малки сладки бурканчета. Херцогинята на Съсекс използва шоуто си по Netflix „С любов, Меган“, за да промотира щастието да живееш натурално, да се радваш на природата и да съчетаваш майчинството с работата и грижите за дома.

Всичко това определено помогна на Меган да разпродаде бурканчетата за 45 минути, от момента, в който бяха обявени като налични през април тази година.

„Първо, искрено ви благодаря, че направихте дебюта на As ever абсолютно необикновен. Имахме чувството, че ще има вълнение, но да видим всичко разпродадено за по-малко от час беше невероятна изненада.

Имаме удоволствието да споделим, че на 20 юни ще започнем с продуктите, които обичате – плюс някои нови вкусни изненади.

Повече подробности и точното време ще бъдат споделени скоро.“, гласи официалният имейл, изпратен до абонатите на сайта As ever.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @aseverofficial

Наскоро съпругата на принц Хари сподели в своя подкаст Confessions of a Female Founder, че е поставила нещата леко на „пауза“, след като разпродаде продуктите, за да се увери, че всичко е „стабилно“.

Днес Меган е готова да празнува летния сезон с нова сладка партида продукти от нейната линия As ever.

„Толкова много любов е вложена в това... и нямам търпение да го споделя с вас този петък, 20 юни!“, написа 43-годишната херцогиня на Съсекс в Instagram Story от 16 юни.

Публикацията беше споделена от акаунта на As ever в Instagram, показваща купчина палачинки, перфектно подредени на открито, покрити със сироп и малини. Снимката грее в декорация от красиви свежи цветя.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @aseverofficial

„О, да, мед... очакват ви сладки неща. Отбележете в календарите си 20 юни в 8 сутринта тихоокеанско време – връщаме вашите любими, плюс някои вкусни изненади, които няма да искате да пропуснете!“, гласи публикацията в Instagram на As ever.

В пост на 3 юни се появиха още продукти, които се виждат от снимка на маса, отрупана с купи с горски плодове и дъска за рязане с мерителни чаши, малко изцедени лимони и буркан със сладко – един от емблематичните продукти на Меган.

„Благодаря на всички, които се чудеха и чакаха! Вашите любими продукти се завръщат, плюс няколко НОВИ неща, които нямаме търпение да ви покажем. Очаквайте този месец... вълнувайте се!“, написаха от екипа на бранда.

„Ще допълним ли и ще разпродадем ли отново след час, или това е досадно като клиент?Гледам го и казвам, просто пауза. Това се случи. Нека изчакаме, докато сме напълно стабилни и имаме всичко, от което се нуждаем.“, сподели Меган в подкаста си пред госта Тина Ноулс, майката на Бионсе.

Меган също коментира популярността на своята марка в реч на срещата на върха TIME100 в Ню Йорк през април.

„След една година работа, разработка и производство, имахме чувството, че ще се шуми около него, но 45 минути не бяха нещо, което можех да очаквам“, откровена бе Маркъл.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @aseverofficial

Херцогинята на Съсекс, която смени името на бранда си и трябваше да се справи с патентоването, преди официално да пусне продуктите, сподели пред списание People, че има „много обрати“ в изработката, както винаги, добавяйки: „Разбирах го в реално време.“

„Оценявам всички, които ми дадоха благодатта да правя грешки и да ги разбера, а също и да прощавам на себе си чрез това. Това е крива на учене.“, сподели още бизнесдамата и майка на две деца.

За още новини от света на звездите последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook

Автор - снимка
Автор на статията:
Донка Найденова

КоментариКоментари